آذرباد: ذوب آهن بدشانس ترین تیم ایران است


سرویس خبر شماره: 2011184
10 آوریل 1403 در 6:54 ب.ظ.
158 امتیاز خبر

2نقطه نظر

با این شرایط سنی بعید است به تیم ملی دعوت شوم

هافبک باتجربه ذوب آهن اصفهان می گوید قراردادش با این تیم در پایان فصل به پایان می رسد و تصمیمی برای آینده اش نگرفته است.

آذرباد: ذوب آهن بدشانس ترین تیم ایران است

به گزارش “ورش سه”، محسن آذرباد امروز در حاشیه دیدار دوستانه ذوب آهن مقابل گل گهر سیرجان گفت: دوران آماده سازی خود را پشت سر می گذاشتیم. مقابل گل گهر بازی خوبی داشتیم و تست خوبی هم داشتیم. امیدوارم سال جدید سال خوبی برای ذوب آهن باشد.

وی در پاسخ به اینکه امیدوار است به تیم ملی دعوت شود یا خیر، گفت: با توجه به سنم، بعید است که دعوت شوم. من 34 سال سن دارم و دوست دارم در سال های آخر فوتبالم در فرم کامل باشم. امیدوارم فصل را به خوبی تمام کنم.

هافبک باتجربه ذوب آهن به شرایطی که تیمش در آن قرار دارد اشاره کرد: ذوب آهن تیم جوانی است. در چند باری که من اینجا بودم، سخت بودیم و در شرایط خوبی هستیم. ما در چند بازی اخیر بسیار بدشانس بوده ایم. من هرگز تیمی به این بدشانس ندیده بودم. اگر این روند را ادامه دهیم، رتبه خوبی کسب خواهیم کرد.

آذرباد درباره همکاری با ربیعی در ذوب آهن گفت: من و آقای ربیعی چندین سال در مس رفسنجان بودیم. زمانی که تصمیم به رفتن گرفتم چند پیشنهاد دریافت کردم اما گزینه اول تا دهم من با آقای ربیعی بود. من او را خوب می شناسم و او هم مرا می شناسد. این آرامش برای او بسیار مهم است که بداند کجا قرار است فوتبال بازی کند.

بازیکن باتجربه ذوب آهن نیز گفت: من خیلی خوشحالم که در کارخانه ریخته گری آهن هستم. انتخاب من این بود که در تیمی پرحاشیه بازی کنم. اینجا جوانان خوبی هستند و این به من انگیزه می دهد که با این افراد عملکرد خوبی داشته باشم.

آذرباد در پاسخ به این سوال که آیا فصل آینده در ذوب آهن می ماند یا خیر، افزود: خیر، بیش از نیم فصل قرارداد ندارم. ببینیم فصل بعد چه می شود.

مجله اخبار فوتبال داخلی