آرشیو جدید پرسپولیس: سیدجلال حسینی!

* شماره شش که مورد علاقه هواداران پرسپولیس است برتانعلی نعمتی خواهد بود و وحدت شماره 66 را بر تن می کند.

* کاپیتان اول پرسپولیس با پیراهن شماره 2 و کاپیتان دوم (کامیابی نیا) همیشه پیراهن شماره 11 را بر تن خواهند کرد.

* نام شیرزد تامیروف در لیست اعداد فصل جدید قرار دارد تا مشخص شود او در سال آخر قرارداد در پرسپولیس خواهد بود.

باشگاه پرسپولیس شماره پیراهن بازیکنان این فصل را به صورت رسمی اعلام کرد.

* با جدایی رضا اسدی، مرتضی پورعلیگنجی شماره 8 را بر تن خواهد کرد. یکی از خاص ترین لباس های پرسپولیس است که در طول تاریخ توسط علی کریمی، مجتبی محرمی و علی انصاریان پوشیده شده است.

* اگرچه گفته می شد دانیال اسماعیلی فر شماره 23 را بر تن می کند اما خروج علیرضا ابراهیمی باعث شد تا دانیال درخواست شماره 5 را بپوشد. بازیکنان بزرگی مانند پنجعلی و پیروانی این شماره را به تن کردند و بشار رسن نیز در دهه 90 بازیکن درخشان قرمزها بود. این پیراهن.

* سعید صادقی خرید بزرگ پرسپولیس در این فصل با پیراهن 21 بازی خواهد کرد. هم تیمی او ایوان پتروویچ نیز در لیگ هشتم این پیراهن را بر تن کرد.

* شاید مهم ترین اتفاق و تغییر در شماره های پرسپولیس مربوط به این لباس باشد. بعد از اینکه جونیو براندائو برزیلی در لیگ نوزدهم به عنوان بدترین هفت بازیکن تاریخ پرسپولیس معرفی شد، تا دو فصل هیچکس آن پیراهن را در پرسپولیس نپوشید. بازگشت سروش رفیعی باعث شده این پیراهن بار دیگر از آرشیو حذف شود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بدون شک شماره یک بازیکن، کیفیت و عملکرد او در زمین را تعیین نمی کند، اما در فوتبال دنیا مدت هاست که تعداد بازیکنان محبوب و حتی برخی پیراهن های باشگاهی مورد توجه بوده است. با اسنادی که نام یک بازیکن خاص را نشان می دهد برای همیشه آرشیو شده است. ; مثل شماره 24 پرسپولیس که بعد از لیگ پانزدهم و درگذشت هادی نوروزی به یاد کاپیتان فقید سرخ ها بایگانی شد.

* رضا اسبیقی و گیورگی گلسیانی دو پیراهن دیگر پرسپولیس با شماره 18 و 30 را بر تن خواهند کرد.

*شاید مهم ترین نکته نبود شماره چهار جدید در پرسپولیس باشد. پس از خداحافظی سیدجلال، هیچکس در فصل جدید این لباس را بر تن نخواهد کرد، بنابراین فهرست این تیم پس از سال ها بدون شماره 4 خواهد بود.

لیست شماره بازیکنان پرسپولیس در فصل جاری:
علیرضا بیرانوند (1)، امید عالیشاه (2)، فرشاد فرجی (3)، دانیال اسماعیلی فر (5)، علی نعمتی (6)، سروش رفیعی (7)، مرتضی پورعلیگنجی (8)، مهدی ترابی (9)، میلاد سرلک (10)، کمال ساغم نیا (11)، ابوالفضل سلیمانی (15)، مهدی عبدی (16)، محمدمهدی احمدی (17)، سینا اسدی بیگی (18)، وحید امیری (19)، سعید صادقی (21)، امیررضا رفیعی. (22)، گئورگی گلسیانی (30)، علیرضا خدادادی (31)، امید فهمی (32)، علی جودکی (38)، حامد پاکدل (40)، مهرشاد اسدی (44)، وحدت حنان اف (66)، شیرزد تمیرف (70) ) ، محمد عمری (80)، سیامک نعمتی (88)، احمد گوهری (99)



مجله اخبار فوتبال داخلی

شماره یک تا یازده مورد توجه همه تیم ها است، اما حساسیت خاصی در مورد اعداد خاصی وجود دارد که بازیکنان افسانه ای این باشگاه زمانی در خط میانی با آنها می رقصیدند. درست مثل شماره 7 و 8 پرسپولیس احتمالا به قول سیدجلال حسینی این حساسیت روی شماره 4 هم ظاهر می شود.

* بازگشت بیرو به اردوی سرخ ها این عدد را به پرسپولیسی ها بازگرداند. بعد از رفتن او در لیگ نوزدهم، هیچکس در لیگ با این پیراهن برای پرسپولیس بازی نکرده بود.

* امیررضا رفیعی، مهرشاد اسدی، ابوالفضل سلیمانی، علیرضا خدادادی و امید فهیمی پنج بازیکن جوانی هستند که پس از امضای قرارداد حرفه ای برای اولین بار در این فصل به جمع بزرگسالان پرسپولیس خواهند پیوست.


سرویس خبر شماره: 1837033
15 آگوست 1401 @ 2:04 ب.ظ
61.9 هزار امتیاز خبر|

37نقطه نظر

کیت اساطیر در اختیار دانیال، سروش و مرتضی.