آقای آجرلو مواظب دلال های اطرافتون باشید/ خدا کنه تو انزلی گل نخوریم که فاتحه تیم رو بخونن/ استقلال اصلا در حد و اندازه نبود.

هنوز برای صحبت از استقلال زود است. ما باید چند هفته صبر کنیم تا در مورد آن با جزئیات بیشتر صحبت کنیم. اما آنقدر که در مورد استقلال گزارش شده از این تیم چیزی ندیده ایم. پرسپولیس هم در اصفهان مقابل یک تیم 10 نفره به تساوی رسید اما حداقل تیمشان فوتبال بازی کرد. امیدوارم با توجه به نام و موقعیت استقلالی که کادر فنی بیشتر از بازیکنانش مطلع شود، بازی استقلال تغییر کند.

حسین فرزامی بازیکن و مدیر سابق باشگاه استقلال در گفتگو با خبرورزشی درباره شرایط تیم برای دیدار مقابل ملوان و هزینه های صدها میلیاردی استقلال برای فصل بیست و دوم لیگ برتر اظهاراتی را بیان کرد.

بازی بعدی مقابل ملوان را چگونه پیش بینی می کنی؟

ملوان در حوزه خود همیشه پاس اصطبل های بزرگ را می گیرد. استقلال باید از بازی اول درس بگیرد و با آن تازه واردها و مصدومیت هایی که در نیمه اول برگشت کار را تمام کند. ملوان تیمی سخت کوش است که فیزیک خوبی دارد. انزلی چی همچنان تا دقیقه 90 دو برابر حریف می دود که می تواند استقلال را در اواخر بازی متوقف کند. اگر استقلال به انزلی امتیاز می دهد باید فاتحه اش خوانده شود. اما ما همچنان از سرمربی جدید و بازیکنان حمایت می کنیم.

چه کسی باید این سوالات را وارد کند؟

البته من دارم حرف میزنم! در باشگاه استقلال هم موفق بودیم. ما هم در این باشگاه هزینه کردیم. باشگاهی که کمک دولتی دریافت نمی کند باید با احتیاط زیاد وارد چنین فضایی شود. من شنیدم استقلال خیلی بیشتر از پرسپولیس خرج کرد در حالی که پرسپولیس به بازیکنان جدید بیشتری نیاز داشت و استقلال بیشتر بازیکنان فصل قبلش را نگه داشت. اینجا چه خبر است؟

به این استقلال امیدوار بودی؟

متأسفانه استقلال به دلیل اینکه صدای بلندی داشت آنقدرها خوب فوتبال بازی نکرد. متأسفانه تیم به هم ریخته بود. چپ و راست تیم بدی داشتند و سپاهانی ها در نیمه دوم به خوبی این را فهمیدند و به استقلال ضربه زدند.

استقلال مقابل سپاهان شکست خورد. بازی رو چطور دیدی؟

البته که نه ! این در حالی است که شورای فوتبال، فدراسیون، سازمان لیگ، واسطه شماره یک، واسطه شماره دو و دلال هایی که بازیکن را به رابط باشگاه وصل می کنند، همه باید در استقلال نقره بگیرند. اینها گروه هایی هستند که هرگز راضی نیستند.

زیرا دلالانی در اطراف باشگاه هستند که می خواهند از حضور در این فضا نهایت استفاده را ببرند. این باشگاه دارای ثروت بزرگی به نام «برند استقلال» است که می تواند هرکسی را ثروتمند کند.

از افزایش چشمگیر هزینه باشگاه استقلال در فصل جدید و اعلام 343 میلیارد تومان بدون قرارداد قائدی و سربازان تازه بازگشته صحبت می کنید؟

دلیل افزایش بیش از دو برابری هزینه های باشگاه نسبت به سال گذشته چه می تواند باشد؟

مقامات ذیربط و نهادهای نظارتی. من خودم کارمند وزارت ورزش بودم، البته آن زمان سازمان تربیت بدنی بود. آنها می توانند از استقلالی که در مجموعه آنها قرار می گیرد مراقبت کنند. او هنوز بلیط هواپیما و پول هتل برای فصل آینده دارد. خدا میدونه قیمتش چقدر میشه!



سرویس داخلی اخبار فوتبال

منظورش این است که این هزینه ها فقط برای جذب بازیکن صرف نمی شود؟