آماد دیالو، ستاره قهرمانی، قرارداد خود را با منچستریونایتد اعلام کرد – اخبار منچستریونایتد و اخبار نقل و انتقالات

در مصاحبه اخیر با Fourfourtwo، جوان ساحل عاج به طور طولانی در مورد قرارداد با 20 بار قهرمان انگلیس و فشارهای ناشی از بازی برای باشگاهی با چنین قد و قامتی صحبت کرد.

مجموعه مهارت‌های طبیعی او اکنون با خواندن هوشمندانه‌اش از بازی تحسین می‌شود و او تا یک مایل کانتری، قوی‌ترین نقطه حمله برای Wearsiders در این فصل بوده است.

برای اولین بار مقابل رئال سوسیداد در لیگ اروپا هم فوق العاده بود.

این بازیکن عاج با داشتن پاهای سریع، دید بی عیب و نقص و طیف وسیعی از پاس ها، به بازیکنی با پختگی بسیار فراتر از سال های خود تبدیل شده است.

من هنوز بهترین عملکردم را برای آنها نشان نداده‌ام، اما امیدوارم فصل آینده بتوانم برگردم و استعدادم را ثابت کنم. رویای من این است که در منچستریونایتد فوتبال عادی بازی کنم.

اولین جلسه تمرینی ام را پس از پیوستن به یاد دارم: خیلی عصبی بودم. چند ستاره بزرگ در رختکن وجود داشت و من به اطراف نگاه می کردم و فکر می کردم “وای، باورم نمی شود که اینجا هستم”.

او در اولین بازی خود برای تیم زیر 23 ساله های یونایتد یک گل زد و اولین بازی اروپایی خود را در اولدترافورد با ضربه سر حساس مقابل میلان در عرض چند دقیقه پس از بیرون آمدن از روی نیمکت نشان داد.

The Peoples Person را دنبال کنید توییتر یا اینستاگرام برای همه آخرین اخبار در صورت وقوع و شرکت در گفتگو.




https://thepeoplesperson.com/2023/04/10/championship-starlet-amad-diallo-opens-up-on-signing-for-manchester-united-262322/ منبع:

در حال حاضر، آماد یک مرد کلیدی برای ساندرلند باقی مانده است.

از آنجایی که فصل گذشته دوره‌ای قرضی در رنجرز داشت، وظیفه این مرد جوان بود که توانایی خود را در شرایط دشواری مانند چمپیونشیپ به نمایش بگذارد و با توجه به اینکه او در این فصل چگونه پیشرفت کرده است، به نظر می‌رسد آماد آزمون را با پرواز پشت سر گذاشته است. رنگ ها

در سال 2021 با یونایتد به همراه فاکوندو پلیستری پس از اینکه شیاطین سرخ پس از حماسه طولانی و طولانی نقل و انتقالات جادون سانچو را از دست دادند، تاثیر آماد فوری بود.

آماد در ابتدا برای زمان بازی در استادیوم نور تلاش کرد و نتوانست در پنج بازی اول خود برای بلک کتس هیچ سهم معناداری داشته باشد.

دیالو 9 بازی برای یونایتد انجام داده است، از جمله 3 بازی در PL، اما این احتمال وجود دارد که پس از بازگشت او به اولدترافورد در تابستان امسال، این اعداد افزایش یابد.

آماد گفت: «می دانم که پول زیادی بود، اما واقعاً به آن فکر نکردم. هیچ دلیلی برای نگرانی در مورد چیزهایی که نمی توانید بر آنها تأثیر بگذارید وجود ندارد.

آماد دیالو یک فصل طوفانی را به صورت قرضی در ساندرلند پشت سر می گذارد.

این بازیکن 20 ساله می‌توانست به راحتی تحت فشار قرار بگیرد، درست مانند بسیاری از جوانان با استعداد قبل از او، اما آماد سرش را پایین انداخت، جوراب‌هایش را پایین آورد و نتایج چیزی جز هیجان‌انگیز نبود.

در آن زمان بسیاری در مورد آینده او گمانه زنی می کردند و قیمت 17 میلیون پوندی او را به سخره می گرفتند.

من بسیار خوشحال بودم که با منچستریونایتد امضا کردم: این باشگاهی با تاریخ عظیم و مشهور در سراسر جهان است.

تیم بین‌المللی ساحل عاج برای Wearsiders فرم درخشانی داشته و با 11 گل در 31 بازی در چمپیونشیپ، بهترین گلزن آنها باقی مانده است.