آیا سرمربی استقلال به تیم برنده دست می زند؟

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ریکاردو ساپینتو در دیدار با نساجی از صالح حردانی و ابوالفضل جلالی در ترکیب ثابت استقلال استفاده نکرد که با عملکرد خوب شاگردانش و 3 برد -1 همراه شد. دو بازیکنی که به اردوی تیم ملی دعوت شدند و به همراه تیم ملی راهی اتریش شدند. در اتریش صالح حردانی بازی نکرد اما ابوالفضل جلالی در ترکیب ثابت تیم ملی مقابل اروگوئه به میدان رفت و عملکرد خوبی داشت تا جایی که گفته می شود کارلوس کی روش می تواند همچنان از این بازیکن در ترکیب ثابت تیم ملی استفاده کند. .

بازگشت ملی پوشان به اردوی استقلال با دیدار این تیم مقابل گل گهر همراه بود. ریکاردو ساپینتو در سیرجان به ترکیب تیم برنده دست نزد و باز هم صالح حردانی و ابوالفضل جلالی در ترکیب ثابت استقلال بازی نکردند اما حضور آنها در ترکیب این تیم با اتفاقات مثبتی برای استقلال همراه شد. در ثانیه های پایانی بازی، صالح حردانی با گل کوین یاماگا یک پنالتی برای استقلال گرفت تا این تیم پیروز شود و پس از این گل پاس ابوالفضل جلالی به امانوف به رضا میرزایی رسید و این بازیکن می توانست گل سوم را نیز به ثمر برساند اما در یک موقعیت تک توپ را به بادون محسن فروزان زد تا فرصت طلایی از دست برود.

ترکیب استقلال در بازی با فولاد چگونه خواهد بود؟ همین ترکیب بازی با گل گهر یا بازیکنانی مثل صالح حردانی و ابوالفضل جلالی به این ترکیب اضافه خواهند شد؟

آیا سرمربی استقلال به تیم برنده دست می زند؟

این چالش برای ریکاردو ساپینتو مشکل شیرینی است زیرا او به خوبی می داند که تیم خوبی در زمین و تیم خوبی روی نیمکت دارد و می تواند بازی را با یک ایده شروع کند و با ایده دیگری بازی را به پایان برساند. گل گهر تنها بازی نبود که استقلال با حضور بازیکنان ذخیره شرایط بازی را تغییر داد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

دوران سخت ساپینتو فرا رسیده است. از یک طرف یمگا و جعفر سلمانی در دو بازی با نساجی و گل گهر که به پیروزی استقلال رسید در پست دفاع راست و چپ عملکرد خوبی داشتند و از طرف دیگر صالح حردانی و ابوالفضل جلالی باید در خط ثابت بازی کنند. تا جایگاه خود را در تیم ملی حفظ کنند.آنها آبی هستند و باید منتظر باشیم تا ببینیم سرمربی پرتغالی استقلال روز جمعه در بازی با فولاد چه تصمیمی می گیرد. البته طبیعی است که به سود استقلال فکر کند و با توجه به سبک بازی حریف و نیاز استقلال ترکیب تیم را انتخاب کند.


سرویس خبر شماره: 1846632
13 اکتبر 1401 @ 11:16 ق.ظ |
973 امتیاز خبر

1نقطه نظر

دوران سخت ساپینتو فرا رسیده است