استقلال با شکست پرسپولیس 100 درصد قهرمان شد/ خط حمله آبی پوشان وحشتناک است

یدالله اکبری در گفت و گو با خبروشی درباره دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس در هفته بیست و هفتم لیگ برتر اظهار داشت: دربی همیشه حساس است اما با توجه به شرایط دو تیم در جدول و اینکه دو تیم در رقابت برای قهرمانی، باید یک بازی عالی باشد. هر دو تیم حمله می کنند چون سه امتیاز این دیدار برای قهرمانی بسیار تعیین کننده است.

هافبک سابق آبی پوشان در مورد ساپینتو گفت: من همیشه از ساپینتو حمایت می کردم چون زمانی که بازی می کرد فوتبالش را دوست داشتم. او به فوتبال هجومی اعتقاد دارد و در سال های اخیر ثابت شده که سیستم تمرینی پرتغال برای فوتبال ایران مناسب است. فکر می کنم ساپینتو باید برای فصل بعد حفظ شود. در این فصل اگرچه خودش تیم را نبست و هیچ بازیکنی هم با نظر او به استقلال نیامد اما نتایج بزرگی گرفت. او یک تیم کامل و هجومی ساخته است، بنابراین حفظ ساپینتو از نان شب برای استقلال بیشتر ضروری است.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

اکبری در ادامه با اشاره به خروج استقلال از لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: انصراف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا شرم آور است و باید برای مسئولانی که آنقدر ضعیف کار می کنند که به فکر تیم و هواداران تیم نیستند متاسف شد. برای باشگاهی با سابقه چندین ساله که یکی از تیم های مهم و شناخته شده آسیاست، چنین اتفاقی شرم آور است.

وی افزود: شرایط استقلال برای دربی بهتر از پرسپولیس است و پوشان آبی در خط حمله آمار وحشتناکی دارند. به نظر من اگر آبی ها در دربی برنده شوند، صددرصد مطمئن هستید که قهرمان لیگ خواهند شد.