ناگلزمن در راه رفتن به چلسی: بولی بایرن را راضی کرد

اگرچه بایرن مونیخ ناگلزمن را اخراج کرده و توماس توخل را جایگزین او کرده است، اما روی کاغذ و قانونا ناگلزمن همچنان در استخدام باشگاه آلمانی است و در حال حاضر در مرخصی بدون حقوق به سر می برد. در نتیجه توافق باواریایی ها شرط لازم برای استخدام او در هر باشگاه دیگری است.

1854600

تایمز گزارش می دهد که ناگلزمن قبلا با مدیران ورزشی چلسی، پل وینستانلی و لارنس استوارت ملاقات کرده است و تاد بولی اصرار دارد که مربی 35 ساله آلمانی به عنوان سرمربی بعدی باشگاهش استخدام شود.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آنتونی بری، سرمربی چلسی در زمانی که توماس توخل روی نیمکت این تیم انگلیسی بود، به عنوان دستیار اول فعالیت می کرد. توخل علاقه زیادی به این مربی داشت و پس از انتقال به بایرن مونیخ، خواهان حضور بری در کادر فنی تیم آلمانی بود.

اما این توافق برای چلسی بسیار مهم است. چرا که بایرن مونیخ پیش از این به باشگاه انگلیسی اعلام کرده بود که در صورت انتقال آنتونی بری به بایرن، مجوز انتقال یولیان ناگلزمن، سرمربی سابق خود را صادر خواهد کرد.

چلسی با بایرن مونیخ برای انتقال آنتونی بری دستیار سابق توخل به این باشگاه آلمانی به توافق رسیده است. این شرط باواریایی ها بود که مجوز انتقال یولیان ناگلزمن به چلسی را صادر کنند.

ناگلزمن در راه رفتن به چلسی: بولی بایرن را راضی کرد


سرویس خبر شماره: 1922246
آوریل 31, 1402 در 6:43 ب.ظ
3.5 هزار |

0نقطه نظر

روزنامه تایمز امروز در گزارشی اعلام کرد دو باشگاه چلسی و بایرن مونیخ برای انتقال این مربی انگلیسی به کادر فنی توخل به توافق رسیده اند و او به زودی به توخل خواهد پیوست. مذاکرات دو باشگاه در روزهای اخیر بر روی قیمت این انتقال متمرکز بوده و چلسی از بری خواسته است تا زمان مشخص شدن نتیجه مذاکرات از شرکت در تمرینات با این تیم خودداری کند.

1854598