استیون جرارد اشاره می کند؛ کوتینیو باید بماند

استیون جرارد، سرمربی استون ویلا تاکید کرده است که دوست دارد فیلیپه کوتینیو فصل آینده در این تیم بماند.


سرویس خبر شماره: 1823368 |
18 ارديبهشت 1401 ساعت 23:40 |
3,542 |

0نظرات

قرارداد فیلیپه کوتینیو با استون ویلا به صورت قرضی است اما باشگاه انگلیسی می تواند با پرداخت 40 میلیون یورو به بارسلونا ستاره برزیلی را به صورت دائمی جذب کند. در حال حاضر مشخص نیست که او پس از ترک این سمت چه خواهد کرد. در همین راستا استیون جرارد، سرمربی استون ویلا نیز موضع رسمی خود را در مورد کوتینیو اعلام کرد و تاکید کرد که ستاره برزیلی باید در ترکیب خود بماند. او گفت: “ما می خواهیم کوتینیو فصل آینده اینجا باشد.” ‌



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فیلیپه کوتینیو 29 ساله پس از تحمل نیمکت نشینی های متوالی در ورزشگاه نوکمپ مورد توجه چند باشگاه انگلیسی قرار گرفته است. ژاوی، سرمربی جدید بارسا به هافبک برزیلی اطلاع داده که زمان زیادی برای حضور در ترکیب نخواهد داشت و ممکن است در زمستان امسال از تیم جدا شود.

دوران سخت فیلیپه کوتینیو در بارسلونا و نقل و انتقالات پشت سر هم در زمستان این هافبک برزیلی بالاخره به پایان رسید و این بازیکن تا پایان فصل به صورت قرضی به استون ویلا پیوست. جالب اینجاست که کوتینیو به سرعت توانست خود را در تیم جدیدش تثبیت کند و از همان ابتدا چندین نمایش درخشان از خود به نمایش بگذارد.