اعتراض سرمربی پرسپولیس به داوری در برنابئو!


سرویس خبر شماره: 2011207
10 آوریل 1403 در 9:57 ب.ظ.
30000 امتیاز خبر|

31نقطه نظر

اسمار: هدف ما قهرمانی در لیگ است

اسمار ویرا، سرمربی برزیلی پرسپولیس درباره شرایط قرمزها صحبت کرد.

اعتراض سرمربی پرسپولیس به داوری در برنابئو!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اسمار سرمربی برزیلی پرسپولیس در خصوص شرایط این تیم در شروع تمرین در سال 1403 گفت: از دوشنبه هفته گذشته تمرینات خود را آغاز کردیم و از آنجایی که هفت تمرین نکرده بودیم. روزها باید خیلی آرام و با دقت تمرین می کردیم. حضور تماشاگران و خبرنگاران به دلیل شروع سال جدید بود و این اتفاق بسیار خوبی است. این ارتباط بین تیم و هواداران را بهبود می بخشد.

وی درباره تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس توضیح داد: من بیشتر روی این فصل تمرکز دارم. قرارداد من در پایان فصل به پایان می رسد و مشخص نیست فصل آینده در این تیم باشم یا خیر. بنابراین در چنین شرایطی روی مسابقات فصل جاری تمرکز می کنم.

او اضافه کرد: وحدت حنان اف تنها بازیکن مصدوم ما در دیدار تیم ملی تاجیکستان مقابل عربستان است. ما با کادر پزشکی تاجیکستان در تماس هستیم تا با نتیجه آزمایشات وی میزان آسیب دیدگی وی مشخص شود. به بیرانوند و کنعانی زادگان استراحت بیشتری داده ایم چون این دو ماه آخر فصل بسیار فشرده است و می خواهیم با انرژی کامل به تمرینات برگردند.

عثمر در پاسخ به این سوال که چقدر به قهرمانی پرسپولیس در فصل جاری امیدوار است، خاطرنشان کرد: قبل از سال جدید شرایط خوبی داشتیم و امیدوارم امسال هم به همین شرایط ادامه دهیم و بازی های خوبی برای دفاع از عنوان قهرمانی و رسیدن به هدفمان که قهرمانی در لیگ است انجام دهیم.

وی با اشاره به وضعیت مالی پرسپولیس خاطرنشان کرد: همه از وضعیت مالی باشگاه اطلاع دارند. باشگاه تمام تلاش خود را می کند تا علی رغم مشکلاتی که ایجاد کرده به این تعهدات عمل کند و به قول هایی که داده عمل کند. درست است که مبلغی را که باید دریافت می کردیم دریافت نکردیم، اما می دانم که باشگاه در تلاش است تا این مشکل را برطرف کند.

سرمربی برزیلی پرسپولیس درباره تساوی برزیل و اسپانیا در دیداری دوستانه گفت: می توانم در مورد داوری این دیدار صحبت کنم. داوران دو پنالتی به اسپانیا دادند که نباید می زدند. بازی باید 3-1 به سود برزیل تمام می شد. برزیل هم مانند آلمان و اسپانیا بازیکنان جوانی دارد که آینده درخشانی دارند و کیفیت بالایی دارند. با نزدیک شدن به جام جهانی، آماده سازی بازیکنان در اولویت است.

عثمر درباره یحیی گل محمدی سرمربی سابق پرسپولیس گفت: یحیی علاوه بر اینکه مربی خوبی بود برای من معلم بود. از او چیزهای زیادی درباره فوتبال ایران یاد گرفتم. شاید اگر او به تیم دیگری می رفت، کل کادر فنی با او همراه می شد، بنابراین من الان حرفی برای گفتن ندارم.

وی در پایان با اشاره به حضور بانوان در ترکیب پرسپولیس اعلام کرد: خیلی خوشحال شدم که دیدم به غیر از مسابقات رسمی که خانم ها می آیند، در تمرینات هم شرکت می کنند. در برزیل این اتفاق در فرهنگ ما می افتد و من برای فوتبال ایران هم از این موضوع خوشحالم.

مجله اخبار فوتبال داخلی