بعید است هواداران چلسی هرگز حقایق پشت صدمات مداوم را بیاموزند – Talk Chelsea

آیا چلسی باید بیرون بیاید و در مورد آنها بیانیه بدهد و توضیح دهد که آنها چه کاری انجام خواهند داد تا سعی کنند این حجم از مصدومیت های مضحک اخیر را پشت سر بگذارند؟ من معتقدم آنها باید باشند.

ما گزارش های زیادی در اطراف می بینیم که نشان می دهد آنها به دنبال استخدام بیشتر در بخش پزشکی هستند، آیا این بدان معنی است که آنها مقصر هستند؟ آیا آنها فکر می کنند که این همه شانس بسیار بدی است؟ باز هم، خوب است که مستقیماً از آنها در این مورد بشنویم، زیرا این یک مایه شرمساری است.

برای من، این ترکیبی از همه چیز خواهد بود. مشخصاً مائوریسیو پوچتینو که تاکید زیادی بر دویدن زیاد و آمادگی احمقانه دارد، بسیار سخت کار می کند.

بدیهی است که داشتن یک تیم فوق‌العاده مناسب برای پرس بالا و سرعت کار بی‌وقفه مثبت است، اما آیا این روی برخی از بازیکنان تأثیر می‌گذارد و باعث آسیب‌های بیشتر می‌شود؟ شاید.

آیا بازیکنان خیلی زود به عقب بازگردانده می شوند؟ آیا آنها به زودی دوباره خریداری نمی شوند؟ و اگر پاسخ مثبت است، که احتمالاً در برخی موارد برای هر دو سؤال است، پس چه کسی آن را امضا می کند و آن تصمیم را می گیرد؟ کادر پزشکی؟ مدیر؟ صاحبان؟ کارگردانان؟ باز هم، سؤالات بیشتری که مایلیم پاسخ آنها را بدانیم، اما مطمئناً به جز گزارش ها و ادعاهای رسانه ای، مکاتبات بسیار کمی در مورد آنها وجود خواهد داشت. چرا خودتان همه چیز را روشن نمی کنید؟

می دانم که در اینجا بدون ارائه پاسخ سوالات زیادی می پرسم، اما صادقانه بگویم، ما در این مورد خیلی کم می دانیم غیر از اینکه شنیدم آنها می خواهند قبل از تابستان بخش پزشکی را اصلاح کنند، اما قبلاً تغییرات بزرگی ایجاد شده است. وجود دارد و اکنون به نظر می رسد که ما چیزهای بیشتری خواهیم دید. پس آیا این بدان معناست که تغییرات قبلی کارساز نبوده و ما استخدام های اشتباهی انجام داده ایم؟ باز هم احتمالا

بازیکنان همچنین وظیفه دارند به دور از کوبهام از خود مراقبت کنند. آیا برخی از آنها بیش از حد انجام می دهند و با وزنه های زیاد خود را بیش از حد سنگین می کنند؟ آیا آنها غذاهای مناسب می خورند و کار ریکاوری مناسب را دور از زمین تمرین انجام می دهند؟

می دانیم که ریس جیمز اکنون مقداری وزن کم کرده است تا بتواند پس از بهبودی خود را حفظ کند. پس شاید این مشکل برای سایر بازیکنان نیز بوده است؟

ریس جیمز کاپیتان چلسی

عکس از رابین جونز/گتی ایماژ

شاید برخی از بازیکنان فقط مستعد مصدومیت باشند و این ناشی از بدشانسی است. ما می دانیم که بازیکنانی مانند بن چیلول مستعد آسیب هستند، بنابراین کار زیادی نمی توانید در مورد آن انجام دهید. اما آیا قبل از اینکه بازیکنان جدید را به خدمت بگیریم، باید بیشتر در مورد آسیب های تاریخی تحقیق کرد؟ آیا باید به این داده ها با جدیت بیشتری نگاه کرد و در اولویت قرار داد؟

به نظر نمی رسد بازیکنانی مانند کانر گالاگر آسیب ببینند و او در تمرینات و بازی ها بیشترین دویدن را در آنجا انجام می دهد. پس این به چه معناست؟ او چه کاری متفاوت انجام می دهد؟ اینطور نیست که کادر پزشکی بهتر از سایر بازیکنان از او مراقبت کنند، اینطور نیست؟

واقعیت این است که برخی از بازیکنان باید مدیریت شوند و با دیگران متفاوت رفتار شود، نه؟ برخی از بازیکنان باید برای تمرین و ریکاوری سازگاری داشته باشند، زیرا برخی از بازیکنان مانند دیگران ساخته نشده اند. فکر، برنامه‌ریزی و علم بیشتر باید به همه اینها بپردازد.

هیچکدام واقعاً برای من معنی ندارد. اما چیزی که می‌دانم این است که ما تعداد احمقانه‌ای از بازیکنان مصدوم داشته‌ایم که برای دویدن به زمین برگشته‌اند، سپس با بهبودی خود دچار شکست دیگری شده‌اند. این اتفاق نمی تواند ادامه پیدا کند و ما باید از باشگاه بشنویم که چرا این اتفاق می افتد و آنها برای مقابله با آن چه می کنند.

اگر می خواهید در Talk Chelsea حضور داشته باشید اینجا کلیک کنید.

https://www.talkchelsea.net/opinions/chelsea-fans-unlikely-to-ever-learn-truths-behind-constant-injuries/ منبع: