اعتراض هواداران والنسیا به اخراج گتوزو


سرویس خبر شماره: 1867906
11 فوریه 1401 @ 21:56
2.8K |

0نقطه نظر

دفتر باشگاه والنسیا، که در نزدیکی استادیوم او، مستایا واقع شده است، امروز شاهد تجمع چند صد هوادار بود که با بنرهایی که روی آنها نوشته شده بود «لیم باید به خانه اش برود»، به او و دیگر مدیران والنسیا شعار می دادند. با شروع اعتراض، شعارها بالا گرفت و علاوه بر پیتر لیم، لیهون چان و میگل آنجل کورونا، رئیس و مدیر ورزشی باشگاه را نیز هدف قرار دادند.

امروز هواداران والنسیا در مقابل دفتر باشگاه والنسیا در مستایا تجمع کردند و به مدیریت و به ویژه پیتر لیم، مالک اکثریت باشگاه اعتراض کردند.

1797057

هواداران والنسیا با برپایی تظاهراتی در مقابل دفاتر این باشگاه به مدیریت والنسیا و اخراج جنارو گتوزو، سرمربی سابق این تیم اعتراض کردند.

اعتراض هواداران والنسیا به اخراج گتوزو

موضوع دیگری که هواداران به شدت به آن اعتراض کردند، اخراج غیرمنتظره جنارو گتوزو، سرمربی سابق این تیم است. والنسیا روزهای بدی را پشت سر می گذارد. باخت به وایادولید که منجر به اخراج گتوزو شد، اکنون والنسیا را یک امتیاز از منطقه سقوط فاصله می‌دهد.

1797058



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، والنسیا روزهای پرتنشی را پشت سر می گذارد. بحران این تیم در زمین فوتبال حالا از یک بحران ورزشی فراتر رفته و باعث شده تا هواداران مستقیما مدیریت باشگاه را مورد هدف قرار دهند.