افشاگری جدید درباره رونالدو/ پیشنهاد ۱۱۵ میلیون پوندی عربستان را رد کرد!/ این رفتار با او بی شرمانه است.

کریستیانو رونالدو 37 ساله در ماه های اخیر به دلیل تلاش بیش از حد برای ترک اولدترافورد به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است. اما با جنجالی که اخیرا ایجاد کرد و در پایان دیدار مقابل تاتنهام از ورود به زمین امتناع کرد و قبل از سوت پایان ورزشگاه را ترک کرد، بار دیگر در فکر آینده خود در این باشگاه است.

اما پیرز مورگان، روزنامه‌نگار و نویسنده، مجری و شخصیت تلویزیونی سرشناس این ادعا را رد کرد و گفت که رونالدو پیشنهاد بزرگی از باشگاه عربی داشته اما او آن را رد کرده است. او در توییتی نوشت: “دروغ های بیشتری توسط سران منچستریونایتد به بیرون درز کرد تا او را خراب کند… کریستیانو پیشنهاد 130 میلیون یورویی برای بازی یک فصل در عربستان سعودی را رد کرد.” تنهاچ سعی می کند به کریستیانو در مورد هنجارها و ارزش ها سخنرانی کند در حالی که عمداً او را تحقیر می کند … چه شوخی! یکی بهترین فوتبالیست تاریخ است و 4 قهرمانی کسب کرده است و دیگری بازیکنی ناتوان بود و به عنوان مربی در خارج از هلند کار خاصی انجام نداد.

مورگان اوایل این هفته نوشت: “من فکر می کنم بی احترامی جمعی به کریستیانو از سوی سرمربی و بسیاری از هواداران یونایتد بعد از تمام کارهایی که او برای باشگاه شما انجام داد، شرم آور است.”

روزنامه سان فاش کرد که رونالدو پس از محرومیت و جریمه شدن، هیچ متحدی در اولدترافورد ندارد و ممکن است دیگر برای منچستریونایتد بازی نکند.

چلسی، بایرن مونیخ، اتلتیکو مادرید، ناپولی و یوونتوس از جمله تیم های لیگ قهرمانان اروپا بودند که تصمیم گرفتند رونالدو را دنبال نکنند. در همین حال، الهلال عربستان سعودی مدعی شده است که پیشنهاد گسترده آنها برای به خدمت گرفتن برنده 5 توپ طلا به دلیل ممنوعیت نقل و انتقالات با شکست مواجه شده است.

شیاطین سرخ می توانند او را در پنجره نقل و انتقالات ژانویه رها کنند. با این حال، تردیدها در مورد توانایی او برای یافتن باشگاه مناسب وجود دارد. در تابستان نتوانست خریدار مناسبی پیدا کند.

چلسی در ماه ژانویه به دنبال جذب مجدد رونالدو خواهد بود. با این حال، اگر یونایتد به توصیه گری نویل عمل کند و قرارداد شماره 7 را زودتر فسخ کند و او را از باشگاه بیرون کند، 10 میلیون پوند ضرر خواهد کرد.



سرویس اخبار فوتبال خارجی