اقدام عجیب: آلومینیوم- پرسپولیس بدون تماشاگر!

در دو سال گذشته آلومینیوم دو بار میزبان پرسپولیس بود اما فدراسیون فوتبال به بهانه کرونا از حضور هواداران اراکی در ورزشگاه خانگی خود جلوگیری کرد و هفته آینده کمیته انضباطی تصمیم دارد از حضور هواداران این تیم جلوگیری کند. ورزشگاه امام خمینی

هواداران اراکی که در دو سال گذشته نتوانسته بودند بازی مقابل پرسپولیس را در خانه تماشا کنند، حالا برای سومین سال متوالی از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال محروم هستند اما با وجود این باشگاه آلومینیوم در تلاش است تا این محرومیت را لغو کند.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، محرومیت آلومینیوم از حضور عموم را به دیدار با پرسپولیس منتقل کرد.

اقدام عجیب: آلومینیوم- پرسپولیس بدون تماشاگر!

تصمیم غیرموجه برای محرومیت تماشاگران از تمامی تیم های میزبان در هفته اول لیگ برتر باعث شد تا آلومینیوم اراک در بازی با هوادار تهران نتواند کسی را در سکوها داشته باشد اما حالا گفته می شود شاگردان سید مهدی رحمتی نخواهند داشت. بتواند در بازی با پرسپولیس تماشاگر داشته باشد.

با توجه به اتفاقات بازی برگشت فصل گذشته لیگ برتر مقابل نساجی مازندران، تیم فوتبال آلومینیوم در جلسه لیگ از حضور در ورزشگاه محروم شد و در دیدار مقابل پرسپولیس نیز بدون تماشاگر بود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم فوتبال آلومینیوم که پس از صعود به لیگ یک، در مدت دو سال فعالیت خود در رده اول فوتبال ایران، تنها در سه دیدار خانگی از تماشاگران خود لذت برد، از این حضور برخوردار شد. هواداران در اولین بازی فصل جدید. در ورزشگاه فایده ای نداشت که حالا در یک مسابقه دیگر از ورود آنها به ورزشگاه جلوگیری کنیم!

به هر حال محرومیت از حضور تماشاگران در مسابقات هفته اول قهرمانی به نوعی برای باشگاه آلومینیوم دو برابر محسوب می شود و اینها از تصمیم فدراسیون در اولین بازی لیگ برتر متضرر شده اند. آنها می توانند بدون تماشاگر مقابل پرسپولیس باشند.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1839755
آگوست 31, 1401 @ 4:48 ب.ظ
2.6 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

ادامه محرومیت به دلیل ممنوعیت؛