امیدوارم بدی هایی که به امین شده جبران بشه

قاسمی نژاد می گوید به هدفش پایبند است و امیدوار است بتواند به مجموعه مس کرمان کمک کند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، محمد قاسمی نژاد در روزهای پایانی نقل و انتقالات به مس کرمان پیوست. وی در خصوص فصلی که سپری کرد به خبرنگار ما گفت: فصل قبل برای من پر فراز و نشیب بود. من نیم فصل در فولاد بودم و خوب کار کردم و چند پیشنهاد داشتم اما به دلیل شرایط خانوادگی دوست داشتم به تهران بیایم و پیکان را انتخاب کردم. شرایط باعث شد که به هدفم نرسیدم و تصمیم به تغییر مسیر گرفتم و به همین دلیل مس کرمان را انتخاب کردم.
وی در مورد انتخاب مس کرمان ادامه داد: آمدم کمک کنم. من هدف بزرگی دارم و هر جا بودم به هدفم وفادار ماندم و برای آن زجر کشیدم. انشاالله با وجود شرایط فعلی و خوب بودن همه تیم ها می توانیم با تیم مس کرمان همکاری کنیم و در پایان فصل باعث خوشحالی و سربلندی هواداران شویم.
این بازیکن درباره بازی افتتاحیه این تیم در لیگ با نفت مسجد سلیمان توضیح داد: همه تیم ها با بازیکنان خوبی قرارداد گرفتند و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتند. همه بازی ها سخت و دشوار هستند. هر تیمی که تمرکز و تلاش بیشتری داشته باشد می تواند موفق تر باشد. ما یک تیم یکدست و جوان داریم. مطمئن باشید اتفاقات خوبی برای تیم و مجموعه مس خواهد افتاد.
وی در خصوص وضعیت پسر عموی خود امین قاسمی نژاد که امسال در پیش فصل کمی خجالت زده بود، گفت: امین بازیکن خوبی هم هست. نباید از کیفیت فنی آن غافل شویم. من با او در تماس هستم و می‌توانستم ببینم چقدر خجالت زده است. امیدوارم امسال بتواند تمام اتفاقات بدی که برایش رخ داده را با بازی های خوبش پاسخ دهد و برایش آرزوی موفقیت دارم.
قاسمی نژاد یادآور شد: از همه کسانی که در این راه کمکم کردند تشکر می کنم به ویژه از خانواده، همسر و پسرم که در این مدت بسیار ناراحت بودند.



مجله اخبار فوتبال داخلی
سرویس خبر شماره: 1837568
آگوست 19, 1401 @ 4:42 ب.ظ
2.1 هزار |

0نقطه نظر

قاسمی نژاد: