انتظار می رود یورگن کلوپ در مقابل برایتون 2 تغییر – از جمله تعویض مدافع کناری – لیورپول انجام دهد.

لیورپول در دیدار یکشنبه در آنفیلد با برایتون این شانس را دارد که به صدر جدول لیگ برتر صعود کند و یورگن کلوپ باید چندین تماس داشته باشد.

از آنجایی که منچسترسیتی و آرسنال در بازی بعدی به مصاف هم می روند، قرمزها می دانند که حتی می توانند در صدر جدول پایان هفته پایان دهند.

به این ترتیب، کلوپ به ویژه مشتاق خواهد بود تا اطمینان حاصل کند که ترکیب اولیه مناسبی را انتخاب می کند تا به تیمش کمک کند تا با کسب سه امتیاز به پایان معامله خود ادامه دهد.

اما گزینه های آلمانی همچنان به دلیل آسیب دیدگی به خطر می افتد و بنابراین هر انتخابی ساده نخواهد بود.

از نظر هدف، بهبودی مداوم آلیسون از آسیب دیدگی همسترینگ به این معنی است کائویمهین کلهر تضمین می شود که برای بیست و سومین بار در این فصل از بین چوب ها سر بزند – یک کمتر از برزیلی.

لندن، انگلستان - یکشنبه، 25 فوریه 2024: کائویمهین کلهر، دروازه بان لیورپول، پس از بازی فینال جام لیگ فوتبال بین باشگاه چلسی و لیورپول در ورزشگاه ومبلی، به همراه کانر بردلی جشن می گیرد.  لیورپول بعد از وقت اضافه 1-0 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

به روز رسانی آسیب: آخرین آسیب دیدگی رابرتسون، جونز و کوناته

جلوتر از او، ابراهیما کوناته و ویرجیل ون دایک احساس می کنم شروع کننده مطمئنی هستم، اما از دست دادن اندی رابرتسون به دلیل آسیب دیدگی مچ پا تصمیمی را در دفاع کناری ایجاد کرده است.

کلوپ تأیید کرد که لیورپول “روز به روز” با دفاع چپ این کار را انجام خواهد داد، اما این موضوع آنقدرها هم که در ابتدا می‌گفتیم بد نیست، در حالی که غیبت کوناته در تمرینات فقط برای دادن یک “روز استراحت اضافی” به او بود.

جو گومز به نظر می رسد که معاون احتمالی کوستاس تسیمیکاس از آخرین سفر خود و رفتن به سمت مخالفت برود کانر بردلی در غیاب ترنت الکساندر-آرنولد، وظایف دفاع راست را برعهده بگیرد.

در خط میانی، کورتیس جونز هنوز به تمرینات کامل در روز پنجشنبه باز نمی‌گشت، در حالی که رایان گراونبرچ مطمئناً بعد از حضور در کناره‌های زمین، از آمادگی لازم برای مسابقه برخوردار نخواهد بود.

همینطور، الکسیس مک آلیستر، واتارو اندو و دومینیک شوبوسلای به نظر می رسد برای سومین بار در چهار بازی گذشته، شروع کننده تقریباً تضمینی در یک سه بازی باشد.

در بالا، دیوگو جوتا هنوز از مصدومیت زانو خود بازنگشته است و کودی گاکپو احساس می کند که آخرین گزینه از گزینه های موجود است.

به همین دلیل، سه جلویی از لوئیس دیاز، داروین نونز و محمد صلاح باید انتظار داشت – مثلثی که در این رقابت 49 گل و 28 پاس گل داده اند.

پیش بینی بازی لیورپول یازدهم مقابل برایتون: کلهر; بردلی، کوناته، ون دایک، گومز؛ Szoboszlai، Endo، Mac Allister; صلاح، نونز، دیاز.

https://www.thisisanfield.com/2024/03/jurgen-klopp-expected-to-make-2-changes-vs-brighton-including-full-back-swap/ منبع: