انتقام شیلی: دل ما با حذف اکوادور سرد شد (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اکوادور امشب مقابل سنگال شکست خورد تا در گروه A سوم شود و از مرحله گروهی جام جهانی قطر حذف شود. رسانه های شیلی پس از این بازی اکوادور را به سخره گرفتند.

تنش در روابط دو کشور به بازی های مقدماتی جام جهانی در منطقه آمریکای جنوبی برمی گردد. شیلی فکر می کرد که اکوادور در آن بازی ها از بازیکنی به نام بایرون کاستیو استفاده می کند که کلمبیایی است و بنابراین طبق قوانین نباید برای اکوادور بازی می کرد. شیلی دو بار به طور رسمی به فیفا شکایت کرده و خواستار حذف اکوادور از جام جهانی شده است. شیلیایی ها معتقد بودند که با حذف اکوادور باید به قطر بروند. فیفا اما با درخواست آنها مخالفت کرد و اکوادور در قطر بازی کرد.

در شیلی روزنامه دیگری به نام لا کوارتا علیه اکوادور تیتر زد: “همه این تلاش ها فقط برای این بود؟ اکوادور در مرحله اول حذف شد.” این روزنامه در اینستاگرام خود نوشت: نه باور نمی کنیم حذف اکوادور در مرحله اول.


سرویس خبر شماره: 1856454
9 دسامبر 1401 ساعت 02:11 |
6.8K |

0نقطه نظر

امشب که حذف اکوادور قطعی شد، رسانه های شیلی آن را فرصتی دانستند تا انتقام خود را از تیم ملی آن کشور بگیرند.

یک رسانه ورزشی شیلیایی به نام RedGol که یکی از معتبرترین رسانه های این کشور محسوب می شود خطاب به اکوادوری ها با این عنوان گفت: برای من گریه نکنید اکوادور: سنگال در همان مرحله گروهی آنها را شکست داد و حذف کرد. این نشریه در بخشی دیگر از مقاله خود از بایرون کاستیو نام می برد و ادعا می کند که اکوادور به اشتباه به قطر سفر کرده و چوب او را خورده است.

رسانه های شیلی حذف اکوادور از جام جهانی را به سخره گرفتند. شیلی مدعی شد که اکوادور در راه جام جهانی قطر تخلف کرده و باید از این مسابقات حذف شود.

انتقام شیلی: دل ما با حذف اکوادور سرد شد (عکس)

Biobiochile، یک رسانه جدی در آن کشور، در واکنش به حذف اکوادور نوشت: سنگال عدالت را در جام جهانی رعایت کرد.



مجله اخبار فوتبال خارجی