انریکه: انگار در یک چهارم نهایی جام جهانی هستیم


سرویس خبر شماره: 1845379
04 مه 1401 ساعت 10:40 ب.ظ.
361

0نقطه نظر

این بار می خواهیم برنده شویم

انریکه در مورد تیم ملی گفت:پرتغال خوب بازی می کند و آنها یکی از بهترین تیم های اروپا هستند. آنها هم مانند ما بخشی از شانس قهرمانی در جام جهانی هستند. ما طوری بازی خواهیم کرد که انگار در یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 هستیم و ما می خواهم به نیمه نهایی بروم. یک بازی حذفی و سرنوشت ساز. اخیراً سه بار با پرتغال روبرو شده ایم و هر سه بازی مساوی بوده است. “ما همچنین نتوانستیم پرتغال را شکست دهیم. پرتغال و برعکس، اما این زمانی که می خواهیم برنده شویم.”

به گزارش “ورش سه”، تیم ملی اسپانیا برای راهیابی به مرحله نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا باید فردا شب در پرتغال پیروز شود. شکست خانگی مقابل سوئیس کار را برای لاروخا بسیار سخت کرد. به خصوص که از سال 2003 در پرتغال پیروز نشده اند. در طرف مقابل پرتغال با تساوی راهی مرحله بعد می شود.

لوئیس انریکه، سرمربی اسپانیا در نشست خبری آن بازی و در پاسخ به انتقادات خط دفاعی لاروخا گفت:“به نظر من و بر خلاف آنچه شما فکر می کنید، خط دفاعی تیم من قوی تر از خط هافبک و خط حمله تیم است. در تیم من همه دفاع می کنند، از مهاجم تا هافبک، و در حمله هم همینطور است. می دانم که شما متفاوت فکر می کنید. اما قوی ترین منطقه تیم من خط دفاعی است.

با وجود نگرانی ها در مورد فرم اسپانیا در جام جهانی، لوئیز انریکه گفت که تیمش هواداران را ناامید نخواهد کرد.می بینید که بازیکنانم عشق هواداران را به دست آورده اند. من نمی توانم چیزی را تضمین کنم. “ای کاش می توانستم تضمین کنم که در جام جهانی قهرمان می شویم، اما ما پر از امید به قطر می رویم و نمی ترسیم. از هر تیمی.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

لوئیز انریکه بازی فردا مقابل پرتغال را با یک بازی حذفی جام جهانی مقایسه کرده و می گوید که می خواهد طلسم تساوی ها را بشکند.

انریکه: انگار در یک چهارم نهایی جام جهانی هستیم