انگیزه جدید امباپه برای ترک پاریس

به گزارش AS، کیلیان امباپه می‌خواهد در سال 2024 رویای انتقال به رئال مادرید را به واقعیت تبدیل کند.

انگیزه جدید امباپه برای ترک پاریس

با وجود امضای قرارداد با پاری سن ژرمن تا سال 2025، گفته می شود که امباپه بندی در قراردادش دارد که به او اجازه می دهد در صورت عدم موفقیت باشگاه در اروپا، تابستان آینده با مبلغی از این باشگاه جدا شود.


سرویس خبر شماره: 1898522
12 آوریل 1402 در 1:40 ب.ظ
7.2 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

ورود به تیمی که همچنان مدعی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپاست

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، گمانه زنی ها درباره نقل و انتقالات کیلیان امباپه از سر گرفته شده است. این مهاجم فرانسوی ظاهراً به اطرافیانش اعلام کرده است که قصد دارد در سال 2024 به رئال مادرید برود. او پس از ناکامی در قهرمانی مجدد با پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا، مشتاقانه منتظر است تا برای تحقق این رویا به سانتیاگو برنابئو برود.

پس از کناره گیری از لیگ قهرمانان و جام حذفی، پی اس جی تنها شانس قهرمانی در لیگ فرانسه در این فصل را دارد که مطمئنا نمی تواند رضایت امباپه را به همراه داشته باشد. در طرف مقابل، رئال در تلاش است تا به مراحل بالای لیگ قهرمانان صعود کند، در حالی که با بارسا برای قهرمانی جام حذفی و لالیگا رقابت می کند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

نزدیکان کیلیان امباپه به AS اطلاع داده اند که این بازیکن قصد دارد با سران پاری سن ژرمن جلسه ای برگزار کند و آنها را متقاعد کند که زودتر از موعد پایان فصل را ترک کنند.

علیرغم تمایل امباپه، رئال با توجه به اتفاقات فصل گذشته هیچ قصدی برای پیشرفت ندارد و منتظر است تا زمانی که قرارداد ستاره فرانسوی با ستاره فرانسوی به پایان برسد، او را به عنوان بازیکن آزاد جذب کند.