اگر مسی به بارسلونا برگردد…/ مشکلات لئو با هم تیمی هایش حل می شود؟

در هفته گذشته گمانه زنی ها در مورد لیونل مسی و بازگشت احتمالی او به بارسلونا شدت گرفته است.

حالا رادیو کاتالونیا جزئیات بیشتری از برنامه های بارسلونا و ژاوی ارائه کرده است. این گزارش می گوید که کاپیتان آرژانتین باید هر گونه اختلاف با هم تیمی های سابق خود را حل و فصل کند زیرا سرمربی تیم می خواهد رختکن کاملاً متحد شود. مسی قبل از جدایی با مارک آندره ترشتگن درگیری داشت، در حالی که این گزارش می افزاید که تنش بین کاپیتان سابق و عثمان دمبله نیز وجود داشت. اما اکنون ترشتگن یکی از کاپیتان های باشگاه است و دمبله یکی از عناصر کلیدی در برنامه های ژاوی است. بنابراین، مهم است که مسی در صورت بازگشت به بارسا، تمام اختلافات را کنار بگذارد.

آینده جوردی آلبا و سرخیو بوسکتس که دو دوست صمیمی مسی هستند نیز باید کاملا مشخص شود.

رافا یوسته، نایب رئیس بارسا، روز جمعه به صراحت اعلام کرد که باشگاه با عوامل و نماینده مسی برای بررسی بازگشت احتمالی تماس گرفته است. ژاوی همچنین خاطرنشان کرد که درهای بارسا برای بازگشت مسی همچنان باز است. بلافاصله پس از این صحبت ها، خبرهای دیگری مبنی بر اینکه مسی به محض دریافت پیشنهاد بارسا، آن را خواهد پذیرفت، منتشر شد.

علاوه بر این، ژاوی معتقد است که برنده هفتمین توپ طلا به خوبی با سیستم جدید تیم با 4 هافبک میانی سازگار خواهد شد. مسی در یکی از دو پست هافبک هجومی قرار خواهد گرفت که در حال حاضر پدری و گاوی در اختیار دارند. با این حال، این بازیکن 35 ساله باید در فاز دفاعی نیز نقش داشته باشد و مانند سایر بازیکنان توپ را کار کند و این غیرقابل مذاکره است.

این مطلب را نیز بخوانید: ژاوی: واضح است که دوست داریم مسی مانند مایکل جردن “آخرین رقص” را داشته باشد.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

ژاوی به طور منظم از طریق تلفن با مسی در تماس بوده است، اما قصد دارد در هفته های آینده که بارسلونا عنوان قهرمانی لالیگا را حفظ کند، با هم تیمی سابق خود رو در رو ملاقات کند تا در مورد بازگشت او و نکات ذکر شده صحبت کند.