اودگارد: عملکرد امشب نتیجه عصبانیت در بازی با سیتی بود

با وجود پیروزی 3-0 در نیمه اول، آرسنال در نیمه دوم عملکرد ضعیفی داشت و نه تنها گلی به ثمر نرساند بلکه یک بار دروازه خود را باز دید. اودگارد در مورد این برگشت گفت: “عملکرد تیم در نیمه اول خوب بود، اما در نیمه دوم کمی بی نظم بودیم. با این حال، هدف اصلی ما کسب سه امتیاز با یک بازی خوب بود که موفق شدیم.”

او در نیمه اول این مسابقه دو گل به ثمر رساند تا توپچی ها روحیه خوبی داشته باشند و مرد اول پیروزی آرسنال در دربی لندن لقب گرفت. کاپیتان آرسنال نیز به خاطر این عملکرد قابل توجه جایزه بهترین بازیکن مسابقه را دریافت کرد.

اودگارد در پایان بازی مقابل چلسی گفت: ما در نیمه اول کار فوق العاده ای انجام دادیم، بسیار با انگیزه بودیم و روحیه متفاوتی نسبت به دفعه قبل نشان دادیم. [باخت 4-1 مقابل منچسترسیتی]”

1870311

مارتین اودگارد ستاره آرسنال تاکید کرد که می خواهد امسال با زدن گل های بیشتر به تیمش کمک کند.

اودگارد: عملکرد امشب نتیجه عصبانیت در بازی با سیتی بود

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آرسنال با نتیجه 3-1 از سد چلسی گذشت تا پس از 4 هفته ناکامی در پیروزی به آرامش نسبی دست یابد و با 2 بازی بیشتر از سیتی به صدر جدول لیگ برتر بازگردد. مارتین اودگارد ستاره آرسنال در این دیدار بود.

کاپیتان آرسنال معتقد است که زخم های روحی ناشی از باخت سیتی به انگیزه بازیکنان مقابل چلسی کمک کرد: “همه پس از باخت سیتی از نظر روحی آسیب دیدند. ما از عصبانیت و ناامیدی آن بازی برای درخشش در این بازی استفاده کردیم.” اما ما فقط نتیجه را به سیتی دادیم، اما نتوانستیم بازی خود را انجام دهیم و این دردناک ترین چیز بود. فکر می کنم امشب توانستیم نقاط ضعف خود را بپوشانیم و موفق شویم.»

1870312



مجله اخبار فوتبال خارجی

او درباره دبل مقابل چلسی گفت: من فقط سعی می کنم به تیم کمک کنم و امسال با زدن گل های بیشتر این کار را انجام می دهم.


سرویس خبر شماره: 1934937
13 مه 1402 ساعت 08:46
1.2 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

در نیمه اول عالی بودیم اما در نیمه دوم بی نظم بودیم