بارسا برای جذب این بازیکن 18 ساله، کلیسایکو را برد

بارسلونا پس از چندین دور مذاکره با خود بازیکن و صحبت های مثبت ژاوی، سرانجام او را راضی کرد و تنها چیزی که باقی می ماند توافق با ریسینگ است. راسینگ خواستار بند آزادسازی 10 میلیون یورویی بود اما بارسا امیدوار است که این مبلغ را کسر کند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال” به نقل از مارکا، بارسلونا توانست پابلو توره، هافبک 18 ساله آینده راسینگ سانتاندر را برای رقابت با رئال مادرید جذب کند. توره علیرغم سن کمش امسال توانست برای تیم اول باشگاه در دسته سوم فوتبال اسپانیا بازی کند. ریسینگ یکی از قدیمی‌ترین تیم‌های اسپانیایی است که مدت‌ها از سطح بالای فوتبال فاصله زیادی دارد.

توره تابستان گذشته نیز از سوسیداد پیشنهاد داشت اما ترجیح داد در راسینگ بماند، اما با پیشنهاد رئال و بارسا دیگر شک نکرد که زمان جدایی فرا رسیده است. انتظار می رود توره با قراردادی به عنوان بازیکن تیم دوم بارسا با تیم اول تمرین کند و همچنین در لیست بازیکنان لالیگا باشد.


سرویس خبر شماره: 1813599 |
13 اسفند 1400 ساعت 14:12 |
4,891 بازدید |

0نظرات

درخواست مارک

ژاوی در صحبت با توره قول داد که در فصل آینده در تیم اصلی بارسا حضور داشته باشد. پدرش نیکو و گاوی نمونه های خوبی برای متقاعد کردن توره برای پیوستن به بارسا بودند. ترکیب فعلی بارسلونا جوان است و ژاوی نشان داده است که از استفاده از جوانان نمی ترسد.

ژاوی بسیار خوشبین است که توره بتواند به سرعت در بارسا تطبیق پیدا کند و به تدریج تبدیل به یک بازیکن لاستیک شود.



مجله اخبار فوتبال خارجی

پابلو و ماره بازیکن با استعداد و جوان راسینگ سانتاندر بارسا را ​​به رئال ترجیح دادند.