بارسلونا از ایده دیوانه کننده جرارد پیکه هیجان زده است!

بازیکنان چهار تیم آخر همگی با یک اتوبوس با استقبال باورنکردنی مردم و با حال و هوای بازی های بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا وارد شدند. علاوه بر این، رهبران چهار فینالیست با رفتار ویژه مواجه شدند. جایی که آنها با هلیکوپتر همراه پیکه به نوکمپ رسیدند.

در میان تماشاگران برجسته، خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، داوید ویا، و همچنین سرخیو آگوئرو و ایکر کاسیاس، به عنوان مدیران دو تیم از 12 تیمی که در اولین دوره لیگ پادشاه شرکت کردند، حضور داشتند. البته تیم های آنها قبل از چهار بازی آخر حذف شدند، اما همه کاپیتان های تیم برای دیدار نهایی در آنجا بودند. نیمار، دوست صمیمی پیکه نیز آنجا بود.

مسابقه ویژه ای که جرارد پیکه راه اندازی کرده بود به خط پایان خود رسیده است.

بارسلونا از ایده دیوانه کننده جرارد پیکه هیجان زده است!

دو خواننده سرشناس آرژانتینی تیاگو پیژک و لالی و چهار خواننده رپ نیز در ورزشگاه حضور داشتند که فضای هیجان انگیزی را برای هواداران ایجاد کردند. Kings League از روز اول تا آخر موفقیت آمیز بود و ماجراجویی تازه شروع شده است. یک مسابقه زنان به نام لیگ کوئینز برنامه ریزی شده است. پیکه نمی توانست قوی تر از این شروع کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

آنها سوار گاری گلف شدند که توسط فوتبالیست سابق جرارد هدایت می شد و جام را روی سکوی خود حمل می کرد. یک زمین فوتبال 7 نفره روی چمن طراحی شد که لیدرهای هر تیم گوشه مخصوص به خود را داشتند تا احساسات خود را با هواداران به اشتراک بگذارند.


سرویس خبر شماره: 1897702
آوریل 07, 1402 در 11:26
3.3 هزار |

0نقطه نظر

90000 نفر در نیوکمپ:

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، 90 هزار تماشاگر در نیوکمپ و یک و نیم میلیون نفر از طریق شبکه های اجتماعی مختلف ارتباط برقرار کردند. اینها اعداد باورنکردنی از فینال کینگز لیگ، تورنمنت فوتبال 7 نفره ایجاد شده توسط جرارد پیکه است که اکنون به پایان رسیده است. یک تماشای باورنکردنی با فوتبال، نیمه نهایی و فینال و هزاران چیز دیگر.