شایعات در پرسپولیس: بازگشت لوکادیا (گزارش ویژه)

موضوع دیگری که بازگشت لوکادیا به پرسپولیس در این مرحله را کاملاً منتفی می کند، به فهرست این تیم مربوط می شود. پرسپولیس پس از جدایی لوکادیا لئاندرو پریرا را به خدمت گرفت و لیست بازیکنان خارجی خود را بست. اگرچه لوکادیو به دلیل فسخ قرارداد پرسپولیس در فیفا محاکمه نشد، اما نام او از لیست نیم فصل دوم این باشگاه در سازمان لیگ حذف شد تا جا برای بازیکن دیگری باز شود.

بالاخره در روزهای اخیر شایعه جدیدی در مورد یورگن لوکادیا و پرسپولیس شکل گرفته است. بازگشت مهاجم هلندی به پرسپولیس.

اما پیگیری ها نشان می دهد این باشگاه (پرسپولیس) و حتی خود یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی سرخپوشان هیچ درخواست و تماسی برای بازگشت و مذاکره با یورگن لوکادیا نداشته اند. گل محمدی حتی در زمان خروج لوکادیا از اردوی تیم با شکایت شخصی و حتی تیمی به این موضوع پرداخت و مدعی شد که اقدام غیرحرفه ای لوکادیا به گونه ای بوده که حتی تصور می شد پس از بازگشت مورد پذیرش هم تیمی هایش قرار گیرد. سوکت هم ندارد.

اما ماجرا به گونه ای ادامه یافت که یورگن لوکادیا به دلیل شرایط موقت تصمیمی جنجالی گرفت و در آستانه دربی اردوی این تیم را ترک کرد و راهی کشورش شد. او که با اصرار عجیب خود و حضور در فرودگاه توانسته بود پاسپورت خود را از مدیران تیم ها دریافت کند، پس از حضور در کشورش از قرمزها در فیفا شکایت کرد و ضمن فسخ قرارداد یک طرفه نیز مدعی شد. خواسته های او سوالی که با واکنش پرسپولیسی ها و شهادت آنها همراه شد.

در روزهای اخیر شایعه جدیدی درباره بازگشت مهاجم هلندی سابق و آقای گل این تیم به وجود آمده است.

شایعات در پرسپولیس: بازگشت لوکادیا (گزارش ویژه)

لوکادیا اما بازار زمستانی عجیبی را پشت سر گذاشت و در شرایطی که نامش حتی در لیست گزینه های دعوت بارسلونا قرار داشت، در نهایت بدون تیم کار کرد. گفته می شود پای پرسپولیس هم در این موضوع دخیل است و او نگران محرومیت و جریمه های احتمالی به دلیل اخراج یک طرفه و مشکل عدم ارائه مدارک کافی است و به همین دلیل ترجیح داد به جلسه نرسد. میز مذاکره با یک تیم

1782804

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یورگن لوکادیا در ابتدای فصل با خریدی جذاب و ویژه به پرسپولیس پیوست و با وجود آمادگی بدنی ناآماده، با توجه به توانایی فنی بالایی که داشت، به سرعت خود را در این تیم ثابت کرد و اول شد. تیم. گلزن یحیی گل محمدی و حتی لیگ.


سرویس خبر شماره: 1897701
7 آوریل 1402 در 11:22 ق.ظ
101.5 هزار |

21نقطه نظر

تابستان و دوباره داستان های داغ

در این شرایط و در فاصله کمی که تا پایان فصل و دیدارهای پرسپولیس باقی مانده است، باید گفت که بر خلاف شایعات، بازگشت لوکادیا به این تیم در این فصل کاملاً «مستثنی و غیرممکن» است و همچنان باقی است. تا ببینیم چه شرایطی در بازار تابستانی فصل آینده شکل خواهد گرفت. در این مرحله تمایل دو طرف برای همکاری مجدد هر دو باشگاه، سرمربی و بازیکن و همچنین نتیجه پرونده شکایت آنها مطرح می شود. بنابراین در شرایط فعلی که چنین شایعاتی شکل گرفته و منبعی کاملا غیر قابل اعتماد دارد، بیشتر شبیه یک بازی فضای مجازی است که نتیجه ای برای پرسپولیس در پی نخواهد داشت.



مجله اخبار فوتبال داخلی

مشکلی که البته عمدتاً مربوط به فضای مجازی و هواداران است و سندی در این باره وجود ندارد. علاقه هواداران پرسپولیس همچنان به این مهاجم است که اگر در بدترین شرایط ممکن و 48 ساعت مانده به دربی اردو را ترک کرد، هنوز باعث نفرت هواداران این تیم نشده است. هواداران پرسپولیس قطعا همچنان با اشتیاق زیادی برای به دست آوردن یکی از بهترین مهاجمان و البته بازیکن خارجی تاریخ این باشگاه مواجه هستند که مانع از آن می شود که به دلیل رفتار غیرحرفه ای او موضع سختی را علیه او داشته باشند. حضور یورگن لوکادیا در بهترین تیم ها و کیفیت بالای این مهاجم باعث شد که حتی شایعه بازگشت او به پرسپولیس نیز با بیشترین علاقه در بین هواداران این تیم دنبال شود.