بازگشت مسی به ترکیب پی اس جی با یک گل (تصویر)

در اولین بازی پس از بازگشت لیونل مسی به عنوان قهرمان جهان، پاری سن ژرمن موفق شد با نتیجه 2-0 آنژرز را شکست دهد و این ستاره آرژانتینی یکی از گل های تیمش را در این بازی به ثمر رساند.

بازگشت مسی به ترکیب پی اس جی با یک گل (تصویر)

مسی که پیش از این پس از بازگشت به فرانسه توانسته بود در 19 بازی 12 گل به ثمر برساند، در بازی جام حذفی پی اس جی غایب بود و حالا با یک گل به پاریسی ها پیوست تا پاری سن ژرمن با یک برد دیگر، جای خود را برای تثبیت قله بگیرد. از جدول لیگ

1790656



مجله اخبار فوتبال خارجی

بهترین بازیکن جهان پس از حدود دو ماه دوری به دلیل حضور در جام جهانی 2022 چند روز پیش به فرانسه سفر کرد و در میان استقبال گرم هواداران و مسئولان باشگاه خود را برای از سرگیری مسابقات باشگاهی آماده می کند. .

1790657


سرویس خبر شماره: 1864266
22 دسامبر 1401 ساعت 01:56
10.6 هزار |

0نقطه نظر

با همان فرم ایده آل جام جهانی

لئو مانند هم تیمی هایش با تی شرتی که روی آن عکس پله بود، بدن خود را گرم کرد و پس از پشت سر گذاشتن یک نیمه بدون گل، توانست دروازه را در نیمه دوم باز کند و به بازی برگشت.

1790653

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لیونل مسی در سال های پایانی 2022 به همراه تیم ملی کشورش قهرمان جام جهانی شد تا نام خود را در تاریخ جاودانه کند. او پس از حضور در جشن های مرتبط با این قهرمانی در کشورش، به پاریس بازگشت و امروز اولین بازی خود را پس از جام جهانی با پیراهن پاری سن ژرمن انجام داد و یکی از گل های تیمش را در پیروزی 2-0 مقابل آنژه به ثمر رساند. . .

روی چند کار تیمی خوب که با پاس کوتاه و یک ضربه خوب انجام شد، لیونل مسی در داخل محوطه جریمه – در حالی که به خوبی از تله آفساید فرار کرد – با دروازه بان تک به تک شد و توانست با خونسردی و خونسردی توپ را به ثمر برساند. شوت مستقیم زمینی به گوشه سمت راست دروازه.

1790655