بازیکن سابق تیم ملی اسپانیا سرمربی بعدی سردار آزمون است

سال گذشته شایعات زیادی در مورد نیمکت نشینی این بازیکن سابق تیم ملی اسپانیا بر روی نیمکت مونشن گلادباخ منتشر شد اما او در نهایت پیشنهاد تیم آلمانی را رد کرد. اگرچه آلونسو در نهایت قرار بود هدایت تیم اصلی سوسیداد را بر عهده بگیرد، اما در ابتدای این فصل از این باشگاه خداحافظی کرد.

دقایقی پیش ESPN در گزارشی مدعی شد ژابی آلونسو بازیکن سابق لیورپول بیشترین شانس را برای نشستن روی نیمکت لورکوزن دارد. آلونسو 40 ساله در دوران حضورش در مستطیل سبز به عنوان یکی از باهوش ترین فوتبالیست ها شناخته می شد. او پس از بازنشستگی تلاش خود را برای ورود به دنیای مربیگری آغاز کرد و به مدت سه سال مدیریت تیم B رئال سوسیداد را بر عهده گرفت.

گزارش های اولیه حاکی از آن بود که لورکوزن توماس توخل را جایگزین سیوانه می داند. سرمربی آلمانی که کمتر از یک ماه پیش از چلسی برکنار شد، بدون تیم است. اما طولی نکشید که مشخص شد توخل پیشنهاد لورکوزن را رد کرده است.


سرویس خبر شماره: 1846597
12 می 1401 @ 23:27 |
6.2 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

گزارش ها حاکی از نزدیک شدن ژابی آلونسو به نیمکت بایرلورکوزن است. پس از پاسخ منفی توماس توخل به باشگاه آلمانی، شانس آلونسو بیشتر از سایر گزینه ها به نظر می رسد.

بازیکن سابق تیم ملی اسپانیا سرمربی بعدی سردار آزمون است

این گزارش مدعی است پس از تماس لورکوزن با ژابی آلونسو، او با پذیرش مربیگری از این تیم موافقت کرده است. به نظر می رسد همه چیز برای دیدن این ستاره سابق اسپانیایی روی نیمکت لورکوزن آماده شده است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بایرلورکوزن این روزها شرایط خوبی ندارد. لورکوزن از 8 بازی بوندسلیگا تنها 5 امتیاز کسب کرده و در بین سه تیم انتهای جدول قرار دارد. اخراج قریب الوقوع جراردو سیوانه از سوی بایر قطعی به نظر می رسد و رسانه های آلمانی می گویند اخراج او قبل از پایان تعطیلات این هفته در روزهای شنبه و یکشنبه رسمیت خواهد یافت.