با قهرمانی جهان سرنوشت مدافع آرژانتینی را تغییر دهید


سرویس خبر شماره: 1861159
ژانویه 04, 1401 در 04:01 ب.ظ
4.8K |

0نقطه نظر

از بازنشستگی تا ماندن در اروپا

نیکلاس اوتامندی که به پایان دوران فوتبالی خود نزدیک شده بود و به فوتبال آرژانتین بازمی گشت، حالا قصد دارد در اروپا به بازی خود ادامه دهد.

با قهرمانی جهان سرنوشت مدافع آرژانتینی را تغییر دهید

طبق ادعای اوله، اوتامندی پیشنهاد تمدید دو ساله بنفیکا را در آستانه جام جهانی رد کرد زیرا قصد داشت به ریورپلاته آرژانتین بپیوندد اما حالا سرنوشت این مدافع 34 ساله کاملا تغییر کرده و او می خواهد قهرمان شود. جام جهانی برای ادامه فوتبال در فوتبال اروپا و در بالاترین سطح. احتمال امضای قرارداد اوتامندی با ریورپلاته بسیار کم است و ماندن او در بنفیکا نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد. او در حال حاضر روی بازی های بعدی با بنفیکا متمرکز است و در زمستان امسال تصمیم نهایی را خواهد گرفت.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “ورش سه”، یکشنبه گذشته آرژانتین با غلبه بر فرانسه قهرمان جام جهانی شد. نیکلاس اوتامندی بدون شک یکی از بازیکنان ارزشمند و تاثیرگذار آلبی سلسته بود. او یک بازیکن ثابت در ترکیب آرژانتین بود و به عنوان یکی از عوامل اصلی قدرت دفاعی تیمش دیده می شد. اوتامندی که سابقه بازی در والنسیا و سیتی را دارد در تابستان 2020 به بنفیکا پیوست و کمتر از یک سال قرارداد دارد و از ژانویه می تواند با باشگاه های مورد نظر خود مذاکره کند.

1784849