بدبختی های بی پایان تیم مجیدی در دقیقه 13+90

در دقیقه 23 کولابا می توانست گل دوم را به ثمر برساند. ارسال دانیل بسا به درون دروازه با ضربه سر فیلیپ کیس همراه شد که به فاصله کمی از دروازه خارج شد.
در دقیقه 78 الوصل 10 نفره شد. کرونیمه پوبلته بازیکن آرژانتینی این تیم پس از خطای فاحش روی سلطان عادل با کارت قرمز مستقیم داور از داور اخراج شد.

1833541

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در دیدار حساس هفته بیستم رقابت های لیگ ادنوک امارات، اتحاد کلبا در حالی به تساوی یک بر یک مقابل الوصل رضایت داد که الکساندر سیکلداو در دقیقه 13 وقت اضافه پنالتی را از دست داد.
این دیدار با شروع طوفان اتحاد کلبا آغاز شد. سه دقیقه بعد از بازی، فابیو لیما در کنار زمین روی سلطان الزعبی خطا کرد. لئاندرو اسپاداکیو توپ را روی دروازه فرستاد که برایان رامیرز با یک ضربه سر تماشایی به کرنر فرستاد تا الکبعه از الوصل پیش بیفتد.

1833542

در دقیقه یازدهم الوصل صاحب یک پنالتی شد. سلطان الذابی مدافع کلبه پای خود را جلوی پای علی صالح گذاشت و داور مسابقه یک پنالتی به سود سود الوصل اعلام کرد. ابتدا عیسی هوتی، دروازه بان میزبان، پنالتی لیما را مهار کرد که احمد عیسی درویش داور مسابقه دستور تکرار پنالتی را داد.
فرهاد مجیدی سرمربی کلبا که به شدت با تصمیم داور مخالف بود با کارت قرمز احمد عیسی درویش از زمین مسابقه اخراج شد. همچنین فابیو لیما پنالتی مکرر را بر خلاف جهت حرکت عیسی هوتی به گل تساوی الوصل تبدیل کرد.

1833540


سرویس خبر شماره: 1896490
مارس 27, 1401 در 22:24
20.4K امتیاز خبر|

2نقطه نظر

تساوی ارزشمند کولبا مقابل مدعی الوصل

الوصل حداقل در یکی از دو موقعیت طلایی خود در دقایق 79 و 81 فرصت گلزنی داشت. ابتدا عیسی هوتی، دروازه بان کولبا بود که ضربه ضعیف آداما دیالی را قبل از ورود به دروازه مهار کرد. سپس ضربه سر سوفیان بفتینی از روی یک کرنر به طرز خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.
شاگردان مجیدی در آخرین ثانیه های بازی شانس زیادی برای پیروزی داشتند اما این اتفاق رخ نداد. در دقیقه 90+10 روی پاس پشت مدافعان، عبدالله دیابی در محوطه جریمه الوصل توسط سیاکا سیدیبی سرنگون شد و داور بازی در حالی که کارت قرمز دوم را به مدافع تیم ملی نشان داد. الوصل یک پنالتی خطا به سود کلبا اعلام کرد.
الکساندر سیکلداو در دقیقه 90+13 پشت این توپ ایستاد اما ضربه بسیار بد این بازیکن توسط خالد سیف مدافع الوصل مهار شد و داور بلافاصله با سوت پایان بازی را اعلام کرد تا اتحاد کلبا در روزی که شروع شد. از دقیقه 15 فرهاد مجیدی در کنار زمین نبود اما توانست مقابل الوصل رده سومی به تساوی یک بر یک دست پیدا کند. با این نتیجه کولابا در رده هشتم باقی می ماند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

در شبی که اتحاد کلبا یک پنالتی دقیقه 103 را از دست داد، شاگردان مجیدی مقابل تیم قهرمانی الوصل سوم به تساوی رسیدند.

بدبختی های بی پایان تیم مجیدی در دقیقه 13+90