بدترین تیم سال؛ دو سقوط در دو فصل!

جدال شش امتیازی تیم های قرنشین در هفته بیست و دوم با پیروزی ثانیه های پایانی شاگردان داوود سید عباسی همراه بود. آنها با دومین رقم برد فصل خود، امتیازات خود را به عدد 12 رساندند تا در هشت هفته مانده به پایان لیگ بیست و یکم، امتیازات تمامی تیم ها دو رقمی شود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یکی از اتفاقات هفته بیست و دوم لیگ برتر دو برابر شدن امتیاز همه تیم ها با شکستن طلسم شهر خودرو بود. نماینده مشهد که در 21 هفته تنها 9 امتیاز کسب کرده بود، روز گذشته مقابل فجرسپاسی به پیروزی گرانبهایی دست یافت.

تیم های شهر خودرو و ماشین سازی تا دیروز تنها تیم های دو لیگ اول و دسته اول بودند که امتیازاتشان تک رقمی بود و برای کسب عنوان بدترین تیم سال رقابت تنگاتنگی داشتند. یک روز پس از باخت این خودرو مقابل مس کرمان، شهر خودرو از سد فجر گذشت تا در فاصله یک هفته مانده به سال جدید، عنوان بدترین تیم سال را در شهر تبریز به دست آورد.

شهرخودرو دیروز پس از 22 هفته توانست امتیازات خود را دو برابر کند.


سرویس خبر شماره: 1815149 |
22 اسفند 1400 ساعت 15:14 |
3,172 |

0نظرات

شهر خودرو ماشین را تنها گذاشت;

ماشین سازی هم اکنون با 6 امتیاز از 21 بازی بدون برد در قعر جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد. به نظر می رسد با این روند، دومین سقوط تیم تبریزی در دو فصل اخیر را شاهد باشیم و این بار مقصد دسته دومی ها خواهد بود. شهرخودرو اما با پیروزی در دیدار مقابل فجر، پس از ماه ها چمباتمه زدن، این شانس را دارد که حتی از زمین خوردن نیز فرار کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی