بدشانسی ستاره تیم ملی استقلال/ کیروش شخصاً دنبال شد

جلالی قرار است با هماهنگی کادر پزشکی تیم ملی تا روز شنبه استراحت کند و پس از آن در صورت بهبود شرایط بدنی راهی اردوی تیم ملی شود. به این ترتیب سهمیه استقلال در تیم ملی به 3 نفر می رسد و جلالی به همراه حسینی و چشمی قهرمان سوپرجام می شود.

نکته جالب ماجرا این است که کی روش برخلاف ساپینتو به جلالی اعتماد ویژه ای دارد و در بازی دوستانه مقابل اروگوئه 70 دقیقه برای این بازیکن به میدان رفت و جلالی هم عملکرد بسیار خوبی داشت. اما پس از بازگشت جلالی از اردوی اتریش و در حالی که این بازیکن از آمادگی خوبی برخوردار بود، توسط ساپینتو نیمکت نشین شد.

بعد از بازی سوپرجام که با برتری استقلال مقابل نساجی و قهرمانی آبی ها همراه بود، سید حسین حسینی و روزبه چشمی استقلالی ها در کمپ تیم ملی در پاک حضور پیدا کردند و خود را به کادرفنی تیم ملی معرفی کردند. ملی پوش بعدی استقلال ابوالفضل جلالی است که در چند بازی اخیر توسط ساپینتو نیمکت نشین شد و به او فرصت بازی نداد. جلالی به محض ورود کاروان استقلال به کرمان و پس از صرف شام، تب و لرز کرد و سرما خورد.

نیمکت نشینی البته روی کی روش تاثیری نداشت و سرمربی تیم ملی بار دیگر از این بازیکن دعوت کرد تا نشان دهد به این بازیکن اعتماد زیادی دارد و جلالی شانس زیادی برای حضور در مسابقات خواهد داشت. جام جهانی.



سرویس داخلی اخبار فوتبال همین موضوع باعث شد نام این ملی پوش حتی در بین نیمکت نشینان استقلال دیده نشود و این بازیکن مستعد در آستانه جام جهانی بدشانس باشد. جلالی پس از ورود به تهران دو بار زیر دست من افتاد و اکنون وضعیت بهتری دارد. نکته جالب اینجاست که کی روش شخصا پیگیر وضعیت جلالی بوده و بارها به سران فدراسیون گفته است که این بازیکن هر چه زودتر در تمرینات تیم ملی حاضر شود.

استقلال در مینی کمپ قبلی تیم ملی 6 نماینده داشت و بیشترین دعوت‌شده تیم ملی را به خود اختصاص داد، اما سرمربی تیم ملی تصمیم گرفت در اردوی فعلی نام 3 بازیکن را خط بزند و بازیکنانی مانند مهدی پور، محبی و حردانی شانس عدم حضور در تیم ملی