به امید معجزه؛ شوق فروش بلیط در بین هواداران هامبورگ!


سرویس خبر شماره: 1823433 |
19 ارديبهشت 1401 ساعت 11:23 |
8,959 |

2نظرات

هواداران هامبورگ در هفته پایانی بوندسلیگا دوم به معجزه امیدوارند.

جالب اینجاست که هواداران متعصب هانسا و دو آتشه درست در کنار پایگاه کوچک هواداران هامبورگ قرار دارند و بازدیدکنندگان احتمالاً در ورزشگاه حریف با مشکل مواجه خواهند شد. البته امید چندانی به هواداران هامبورگ که بدون بلیط برای تماشای این بازی سفر می کنند وجود ندارد. زیرا تمامی 25000 بلیت این ورزشگاه قبلا فروخته شده است و این امر تنها در صورتی امکان پذیر خواهد بود که هواداران هانسا بخواهند بلیت خود را بفروشند.

علاوه بر این، قیمت بلیط در بازار سیاه و اینترنت در حال حاضر به طور نجومی در حال افزایش است. به عنوان مثال، دو صندلی در شرق ورزشگاه به قیمت 600 یورو به فروش می رسد. هامبورگ در حال حاضر با 57 امتیاز در رتبه سوم بوندس لیگا قرار دارد و امیدوار است در هفته پایانی وردر را با 60 امتیاز شکست دهد و به بوندسلیگا بازگردد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تنها در چند دقیقه 2500 بلیت بازی خارج از خانه هامبورگ مقابل هانسا به فروش رفت تا هواداران این تیم نشان دهند که برای بازگرداندن تیم محبوبشان به سطح بالای فوتبال آلمان دست به هر کاری می زنند. . البته این معدود هواداران هامبورگ از گوشه جنوب شرقی ورزشگاه به حمایت از تیم خود خواهند پرداخت و در این گوشه فضای کمی برای هواداران این باشگاه پرطرفدار در نظر گرفته شده است.