سرمربی شاهین; این وصله ها به ما نمی چسبد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در این دیدار پاس بد مدافع تیم شاهین شهرداری بوشهر به مهاجم تیم مس کرمان که منجر به برتری یک بر صفر تیم میهمان شد، مشکلاتی را ایجاد کرد. این مشکل باعث شد حراست فدراسیون فوتبال، مدافع و سرمربی شاهین شهرداری بوشهر را احضار کنند.

محمود آرامش سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر پس از گفتگو با فدراسیون فوتبال در خصوص اتفاقات آن بازی به خبرنگار ما در بوشهر گفت: آنچه مشخص است این است که شاهین یک تیم واقعی است و هیچ وقت به خود اجازه نخواهد داد و هروقت.” شرایط باید به این مشکلات منعکس شود و با هزار دردسر و مشکل در این هفتاد سال به خاطر اصالت و قدمتش خود را حفظ کرده است و این تهمت ها به ما نمی چسبد. درست است که در بازی با مس کرمان که در بالای جدول بود و ما در انتهای جدول بودیم، بازیکن ما اشتباه کرد، اما همین اشتباه را بازیکن پرسپولیس انجام داد، این بازیکن است و او. اشتباه می کند من با فدراسیون صحبت کردم و گفتم برای خاطی اشد مجازات را در نظر بگیرید، بالاخره باید با این فساد برخورد کنید، اما اگر درست است، اتهام نزنید، آزاد کنید و آنها هم قبول کرده اند. ما همچنین دوست داریم با فساد مقابله کنیم، اما باشگاه ما هیچ اشتباهی نکرده است، اگر بازیکنی بخواهد کاری انجام دهد چند راه دارد. از نظر ما مشکل خاصی نبود.


سرویس خبر شماره: 1823428 |
19 ارديبهشت 1401 ساعت 11:08 |
23 امتیاز خبر|

0نظرات

شاهین شهرداری بوشهر، سرمربی تیم بوشهر در پایان گفت: دوستان خیلی راحت اتهام می زنند، مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان گفت: قطعا بازیکنان شاهین تبانی می کنند و خیلی راحت می گویند. خدا را هم باید در نظر گرفت و دلیل داشت، قطعا این وصله ها به شاهین که تیمی با اصالت و قدمت و شهرت است نمی چسبد. مشکلاتی در فوتبال وجود دارد اما من از طرف شاهین بوشهر این سوالات را رد می کنم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

محمود آرامش سرمربی تیم شهرداری شاهین بوشهر پس از حضور در فدراسیون فوتبال از اتفاقات دیدار مقابل مس کرمان دفاع کرد.