بیرانوند نگذاشت نونیز ستاره بازی شود

در نهایت این تیم ملی فوتبال ایران بود که توانست با ارائه نمایشی حساب شده و خوب، تیم قدرتمند و پر ستاره اروگوئه را شکست دهد. تک گل تیم ملی ایران را مهدی طارمی در بازی شب گذشته مقابل اروگوئه به ثمر رساند.

اگرچه اروگوئه مغلوب تیم ملی فوتبال ایران شد، داروین نونز ستاره خط حمله این تیم عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشت. در همین راستا اوجوگو پرتغال از عملکرد نونز تمجید کرد. اوجوگو نوشت: با وجود اینکه طارمی گل زد، نونز هم عملکرد بسیار خوبی داشت، در نیمه اول که بازی بدون گل بود، مهاجم لیورپول ضربه ای عالی به سمت دروازه ایران فرستاد اما دروازه بان این تیم یک سیو فوق العاده انجام داد و درخشید و اجازه نداد نونز در این بازی گل بزند.”

با وجود باخت اروگوئه مقابل ایران، داروین نونز ستاره هجومی این تیم عملکرد خوبی داشت.

بیرانوند نگذاشت نونیز ستاره بازی شود

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ایران و اروگوئه شب گذشته در اولین بازی تدارکاتی خود در شهریور فیفادی به مصاف هم رفتند. این دیدار در اتریش برگزار شد و کارلوس کی روش برای اولین بار در دومین دوره حضورش در ایران روی نیمکت تیم ملی نشست.


سرویس خبر شماره: 1845158
02 اردیبهشت 1401 @ 9:29 بعد از ظهر |
21.7 هزار |

هفتنقطه نظر

رسانه های پرتغالی از ستاره لیورپول استقبال کردند

ستاره باشگاه پورتو که در نیمه دوم وارد زمین شده بود با ضربه دیدنی سامان قدوس و پاس گل زیبای کریم انصاری فرد موفق شد گل پیروزی لیگ ایران مقابل اروگوئه را به ثمر برساند تا جایی که کی روش یک شروع بسیار شیرین برای تیم ملی

لازم به ذکر است که فصل گذشته داروین نونس با لباس بنفیکا بازی می کرد و رقابت جذابی بین او و مهدی طارمی برای کسب آقای گل در لیگ پرتغال در جریان بود اما در نهایت این ستاره اروگوئه ای بود که توانست با 26 گل به این عنوان دست یابد. . ; عملکردی درخشان که باعث شد لیورپول در نقل و انتقالات تابستانی اخیر نزدیک به 100 میلیون یورو برای این بازیکن هزینه کند و سادیو مانه را جایگزین او کند که راهی بایرن مونیخ شد.



مجله اخبار فوتبال خارجی