بیگمگوی مورایس و ستاره سپاهان در دیداری دوستانه


سرویس خبر شماره: 2011203
10 آوریل 1403 در 9:17 ب.ظ.
3.7 هزار |

8نقطه نظر

رفتار غیرمنتظره سرمربی پرتغالی؛

موریس در دیدار تدارکاتی شاگردانش مقابل تیم سپاهان ب رفتار جنجالی و جنجالی داشت.

بیگمگوی مورایس و ستاره سپاهان در دیداری دوستانه

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ساعاتی پیش تیم فوتبال سپاهان در ورزشگاه نقش جهان به مصاف سپاهان ب رفت که در نهایت شاگردان موریس موفق شدند در این دیدار تدارکاتی با نتیجه 3 بر یک به پیروزی برسند.
یکی از اتفاقات جنجالی این دیدار دعوای مورایس و فرشاد احمدزاده در فاصله 10 دقیقه مانده به پایان بازی بود که به شدت مورد توجه قرار گرفت.

احمدزاده که یکی از مهره های اصلی سپاهان در این فصل است، به دلیل محرومیت شانسی برای حضور در دیدار حساس تیمش مقابل تراکتور در ورزشگاه یادگار امام تبریز برابر تیم سابقش ندارد و به همین دلیل مورایس او را در ترکیب قرار نداد. بازیکنان اصلی و به همین دلیل شماره 10 سپاهان از دقیقه 60 به جای بازیکنان اصلی تیم و همچنین بازیکنان جوان وارد ترکیب شد.

2005303
2005305

در یکی از صحنه های مسابقه فرشاد احمدزاده توپی را از دست داد که باعث عصبانیت موریس شد و در ادامه مشاجره سرمربی این تیم با شماره 10 سپاهان، سرمربی پرتغالی سپاهان تصمیم به عقب نشینی گرفت. بازیکن خود را ادامه می دهد و با 10 نفر به دنبال پیروانش می رود.

2005306

احمدزاده که از تصمیم سرمربی سپاهان عصبانی شده بود تصمیم گرفت روی نیمکت ننشیند و مستقیم به رختکن رفت.

سپاهان 24 فروردین در تبریز به مصاف تراکتور می رود و فرشاد احمدزاده در این تیم غایب خواهد بود. بنابراین باید منتظر ماند و دید که آیا مجازات مورایس مقابل فرشاد احمدزاده به تعویض و بازی 10 نفره محدود می شود یا همچنان شاهد مجازات بیشتر پرتغالی ها مقابل شماره 10 تیمش خواهیم بود.

مجله اخبار فوتبال داخلی