واکنش هواداران به اعتراض استقلال به مالکیت پرسپولیس/برخی تیم ها مشکل مالی ندارند! + ویدیو



افشین پیروانی در حاشیه تمرین عصر جمعه تیم فوتبال پرسپولیس به ممنوعیت ورود بانوان به تمرینات سرخ پوشان اشاره کرد و گفت: به نظر من ورود بانوان آزاد است اما مسئولیتی در قبال این مشکل بر عهده من نیست و مجموعه ورزشی مسئولیت دارد. این قانون را وضع کرد.

سرمربی پرسپولیس درباره لیست جدید اسمار گفت: بازیکن باید به بازی در پرسپولیس افتخار کند. همه باید به اینجا افتخار کنند اما آقای عثمر هنوز لیستی نداده است.

پیروانی مطالبات پرسپولیسی ها و شرایط مالی این تیم را برشمرد و افزود: قطعا بازیکنان راضی نیستند چون دو سال است مطالبه گر هستند. انشالله این بحث خصوصی سازی تمام می شود. مدیرعامل، هیئت مدیره و باشگاه تلاش می کنند. وقتی گروهی از بازیگران خواسته هایی دارند، نمی توانیم بگوییم که آنها خواسته ای ندارند. پرسپولیس پارسال 3 جام گرفت و امسال هم برای 2 جام در رقابت است و این در حالی است که برخی از تیم ها دغدغه مالی ندارند. این وضعیت مالی برای پرسپولیس منطقی نیست.

پیروانی در خصوص خرید باشگاه پرسپولیس توسط بانک ها و اعتراض استقلالی ها گفت: اگر تیم به سازمانی، زیر مجموعه یا بانکی سپرده شود و تصمیمات با افراد دیگر باشد، مسئولیت ما نیست. اما این را به شما بگویم، هرکسی که نشان پرسپولیس را بگیرد، باور کنید برای او افتخار است. این یک مجموعه است و همه آنها تبلیغ می کنند و سعی می کنند خودشان را بشناسند و مطمئن باشید با برند پرسپولیس می توانید معمولی ترین چیزها را عالی جلوه دهید و هرکسی که پرسپولیس را به عنوان مالک خود بپذیرد افتخار می کند.

بیشتر بخوانید: ویدئو طعنه سنگین بانوی پرسپولیس به افشین پیروانی/واکنش لیدر قرمزها: من را مقصر ندانید!



سرویس داخلی اخبار فوتبال