تاریخ بازی منچستریونایتد مقابل کریستال پالاس تایید شد – اخبار منچستریونایتد و نقل و انتقالات

بدون شک تن هاگ به کل تیمش نیاز خواهد داشت تا در دوره آزمایشی برای او و بازیکنانش با توجه به اهمیت بازی های آتی کمک کند.

لیگ برتر انگلیس تایید کرد که منچستریونایتد چهارشنبه 18 ژانویه برای دیدار مجدد خود به کریستال پالاس خواهد رفت.

همانطور که در گزارش شده است اخبار عصر منچستر، یونایتد اکنون با چهار بازی در دوازده روز روبرو است که تیم اریک تن هاگ همچنان در چهار جبهه می جنگد.

لیگ برتر شب گذشته در بیانیه ای بابت اطلاعیه دیرهنگام عذرخواهی کرد.

تن هاگ اکنون به فصلی خیره شده است که احتمالاً 12 روز را تعریف می کند، با سه بازی بزرگ لیگ و یک چهارم نهایی جام اتحادیه در پیش است.

اگر یونایتد از هفته های آینده با نتایج مثبت بیرون بیاید، هواداران رویای یک فینال جام حذفی داخلی و هزینه غیرمنتظره برای عنوان قهرمانی در سال 2023 را در سر می پرورانند.

یونایتد فردا (سه شنبه) مقابل چارلتون در اولدترافورد به دنبال مدال نقره است. این تساوی نشان دهنده یک فرصت فوق العاده برای تن هاگ برای رسیدن به نیمه نهایی در اولین فرصت خود به عنوان سرمربی یونایتد است.

https://thepeoplesperson.com/2023/01/09/date-of-manchester-uniteds-fixture-against-crystal-palace-confirmed-257703/ منبع:

با این حال، طرفداران از زمان برگزاری مجدد بازی کاخ راضی نیستند، زیرا فقط 10 روز به آنها فرصت داده است تا تدارکات را برای بازی ساعت 20 در لندن ترتیب دهند.

سفر به سلهرست در ابتدا در سپتامبر پس از مرگ ملکه الیزابت دوم لغو شد.

بازی پالاس و منچستریونایتد چهارشنبه 18 ژانویه ساعت 20 به وقت گرینویچ آغاز خواهد شد. لیگ برتر بابت اطلاعیه دیرهنگام در تایید این مسابقه عذرخواهی می کند و ناراحتی هواداران را درک می کند. آنها گفتند.

انبوه بازی های یونایتد پس از دوازده روز آینده با دو بازی نیمه نهایی جام اتحادیه و دو ضربه سر لیگ اروپا برابر بارسلونا ادامه می یابد و تنها یک میانه هفته رایگان تا پایان فوریه باقی می ماند.

تاریخ جدید بین بازی‌های مقابل همسایه‌ها، منچسترسیتی و آرسنال، رهبران لیگ ساندویچ است.

سرمربی یونایتد تمایل خود را برای یک مهاجم برای تقویت گزینه های تهاجمی خود بیان کرده است، اما این احتمالا تنها فعالیت در پنجره ژانویه خواهد بود.