نکونام: مسابقات حذفی جام حذفی سخت تر از قهرمانی است

جواد نکونام می گوید تیمش را برای مبارزه در سه جام مختلف آماده می کند.

نکونام: مسابقات حذفی جام حذفی سخت تر از قهرمانی است


سرویس خبر شماره: 1863801
19 ژانویه 1401 @ 5:33 ب.ظ
777 امتیاز خبر

0نقطه نظر

هیچ تیمی را نباید دست کم گرفت

نکونام در پایان گفت: ما باید برای جنگ سه جام آماده شویم. پس از حذف به لیگ برمی گردیم. لیگ قهرمانان خیلی زود برای ما آغاز می شود. مبارزه در سه کات هیجان انگیز اما دشوار است. برای رسیدن به نتایج خوب باید خودمان را تقویت کنیم.»



مجله اخبار فوتبال داخلی

او درباره خوشه طلایی توضیح داد: در فوتبال بازی آسانی وجود ندارد. بازی های تیم خوشه طلایی را دیده ایم و آن ها را تحلیل کرده ایم. آنها تیم قابل احترامی هستند و مانند همه مسابقات باید با تمرکز کامل وارد زمین شویم و برای موفقیت بجنگیم. ما قبلا طعم قهرمانی را در جام حذفی چشیده ایم و به خوبی می دانیم که در این جام باید با تمرکز زیادی به همه مسابقات بیاییم و تا ثانیه آخر تلاش کنیم. چند بازیکن مصدوم داریم اما همه بازیکنان ما کیفیت خوبی دارند. ما به هیچ وجه حریف را دست کم نخواهیم گرفت.»

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، جواد نکونام، سرمربی تیم فولاد در نشست خبری دیدارهای جام حذفی خوش طلایی ساوه گفت: مسابقات جام خوشه سخت تر از لیگ برتر است. در لیگ شما فرصت دارید اشتباهات خود را جبران کنید، اما در پلی آف زمان محدود است و گاهی اولین اشتباه آخرین اشتباه است. بنابراین باید مراقب و هوشیار باشیم. آنها همیشه می گویند جام حذفی جام شگفتی است و بارها و بارها ثابت شده است. بنابراین هیچ تیمی را نباید در این مسابقات دست کم گرفت. ما با انگیزه کافی وارد زمین می شویم تا به امید خدا شروع خوبی در مسابقات داشته باشیم.»