تسلط مطلق لیورپول از زاویه ای متفاوت (تصویر)

توییتر رسمی لیگ برتر، ساعتی پس از بازی دو تیم، نموداری با عنوان «قاعده مطلق لیورپول» منتشر کرد که به خوبی نشان از اتفاقات 90 دقیقه‌ای در زمین دارد.

این نمودار حملات دو تیم را در طول بازی با در نظر گرفتن شدت آنها در دقایق مختلف نشان می دهد. بر این اساس و همانطور که می بینید به جز لحظات 15 دقیقه ابتدایی نیمه دوم، یونایتد برنامه هجومی روی دروازه حریف نداشت!


سرویس خبر شماره: 1820576 |
31 تیر 1401 11:17 |
5,361 |

1نظرات

حمله شاگردان باشگاه به رقیب درس؛

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، منچستریونایتد در شبی که رونالدو در ترکیب تیمش نبود با نتیجه 4-0 مغلوب لیورپول شد. در غیاب کریس خط حمله شیاطین سرخ از نظر نمایش بسیار ضعیف تفاوت چندانی با خط دفاعی آنها نداشت! 90 دقیقه فقط دو شوت به سمت دروازه حریف زدند!

تنها دو ضربه پنالتی برای لیورپول نشان می دهد یونایتد دیشب بازی بدی داشت!

از سوی دیگر حملات لیورپول از دقیقه اول تا پایان کار با شدت و ریتم ثابت ادامه داشت و به 4 گل منجر شد. همانطور که می بینید، پس از نود دقیقه (زمان از دست رفته)، لیورپول مانند هر زمان دیگری در بازی، چهره بسیار تهاجمی داشت. آنها حتی در آن دقایق شانس گل پنجم را هم داشتند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

یونایتد در 45 دقیقه اول هیچ شوتی به سمت دروازه حریف نداشت. سمت چپ بالای نمودار این وضعیت را به خوبی نشان می دهد. به جز 15 دقیقه ابتدایی نیمه دوم که یونایتد دو شوت به سمت دروازه زد، شاهد حرکت هجومی روی دروازه میزبان نبودیم. در این مدت شاگردان باشگاه از دقیقه یک تا نود و پنج بی وقفه حمله کردند.