تصاویر | وحشت استقلالی ها از سرنوشت تلخ این مربی خارجی

تصاویر |  وحشت استقلالی ها از سرنوشت تلخ این مربی خارجی



سرویس داخلی اخبار فوتبال

رولاند کخ تنها 8 ماه در استقلال حضور داشت و بعد از مدتی از کار برکنار شد. این دقیقا همان ترس بزرگی است که برای استقلالی ها به کابوسی تبدیل شده است. آیا چنین سرنوشت تلخی نباید در انتظار ریکاردو ساپینتو باشد؟

برخی از منتقدان فکر می کنند اگر برانکو ایوانکوویچ و قهرمانی هایش در پرسپولیس را در نظر بگیریم، مربی خارجی موفق دیگری در تیم های مطرح تهرانی پیدا نمی کنی.

چند سال پیش خبرآنلاین در گزارشی نوشت: در سال 1981 رولاند کخ دستیار سابق کریستف دام در لورکوزن سرمربی استقلال شد. او با پیوستن به این تیم ایده های بزرگی در سر داشت. او پس از مدت کوتاهی در این باشگاه و آشنایی با هواداران، جمله جالبی را بیان کرد و گفت: «در ایران مردم احساساتی هستند و با احساسات زندگی می کنند و بسیاری از ملی پوشان در لیگ بازی می کنند و آنها هم رفتار نامناسبی داشته باشند، آنها در بازی دور نیستند، بنابراین باید یاد بگیرند که در بازی خود را کنترل کنند، زیرا آنها برای خودشان فوتبال بازی نمی کنند و باید در دسترس تیم باشند.

تصاویر |  وحشت استقلالی ها از سرنوشت تلخ این مربی خارجی

البته شاید در استقلال استثنا داریم. آندره آ استراماچونی… او که نزد آبی ها نام و مقام رسمی پیدا کرد اما کارش را نیمه کاره رها کرد و رفت. اگر رولان کخ با ساپینتو مقایسه شود، می توان این مقایسه را نیز در دستور کار قرار داد. از کجا می دانید ساپینتو مثل استراماچونی در استقلال محبوب نخواهد بود؟