آغاز اقامت پنج هفته ای گل گهر در کرمان! (تصویر)


سرویس خبر شماره: 1837726
آگوست 20, 1401 @ 4:08 ب.ظ
2K امتیاز خبر|

1نقطه نظر

برای دو دربی و سه بازی تعیین کننده در خانه؛

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم سیاه پوست سیرجانی تمرینات خود را در تهران برای آماده شدن برای حضور در لیگ بیست و دوم آغاز کرد و پس از دو هفته تمرین در زمین چمن شماره یک سیرجان راهی سیرجان شد و دو شیفت صبح و صبح را در این شهر سپری کرده است. عصر
ایستگاه بعدی اردوی گلگهری دوباره تهران بود و سپس برای انجام دو بازی دوستانه به ترکیه رفتند و پس از بازگشت دوباره دو سه روز در ورزشگاه آزادی تمرین کردند و در نهایت آخرین روزی بود که پس از بازگشت به سیرجان شروع به تمرین کردند. قطار دوباره شهر را گرفتند.
البته برای گلگهری که قرار است در هفته های ابتدایی پنج دیدار در استان کرمان برگزار شود و دو دربی مهم نیز پیش رو دارند، راه طولانی است.

شاگردان امیر قلعه نویی در اولین دیدار مانند فصل گذشته در ورزشگاه قاسم سلیمانی میزبان تراکتور هستند و سپس برای برگزاری اولین دربی فصل مقابل شاگردان ربیعی راهی رفسنجان خواهند شد. سومین بازی گل گهر در لیگ بیست و دوم در سیرجان مقابل سپاهان است که یکی از سخت ترین بازی های این تیم است. گلزنان در آینده در کرمان می مانند اما از سیرجان راهی کرمان می شوند تا در ورزشگاه باهنر به مصاف شاگردان حسین خانی بروند. بالاخره بازی پنج برای شاگردان امیر قلعه نویی فرا می رسد که در بازی سه در خانه باید به مصاف دیگر تیم تازه وارد لیگ برتری ملوان بندرانزلی بروند.
با این توصیف گلگهر که به تازگی راهی سیرجان شده است تا اواسط شهریورماه در استان کرمان می ماند و سپس به تهران باز می گردد تا در هفته ششم در ورزشگاه دستگردی به مصاف پیکان برود.



مجله اخبار فوتبال داخلی شاگردان امیر قلعه نویی از روز گذشته تمرینات خود را در سیرجان آغاز کردند و تا پنج هفته ابتدایی از این استان حرکت نمی کنند.