تلاش ناپولی برای جذب دروازه بان ناراضی پاری سن ژرمن


سران ناپولی مذاکرات انتقال ناواس را با پاری سن ژرمن آغاز کرده اند و امیدوارند در روزهای آینده بتوانند برای جذب این دروازه بان 35 ساله با این باشگاه فرانسوی به توافق برسند.
ناواس با علم به اینکه جیانلوئیجی دوناروما قرار است دروازه بان اول پاری سن ژرمن در شروع فصل آینده باشد، مشتاق است پارک دو پرنس را برای فرصت های بیشتر برای بازی و حضور در زمین ترک کند. برای انتقال.
با این حال ممکن است توافق نهایی برای انتقال کپا به ناپولی حاصل شود اما کندی مذاکرات در آستانه شروع فصل جدید سری آ، لوسیانو اسپالتی و درخواست او از سران این تیم را نگران کرده است. باشگاه برای جذب ناواس



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، جدایی داوید اوسپینا از ناپولی باعث شده تا این باشگاه به طور جدی به دنبال بازیکن جدید باشد.
پیش از این بسیاری از رسانه های ایتالیایی از قرارداد این باشگاه با کپا آریزابالاگا خبر داده بودند، اما به نظر می رسد مذاکرات این باشگاه با سران چلسی چندان خوب پیش نرفت که ناپولی را بر آن داشت تا به دنبال شرایط این قرارداد باشد. .
جانلوکا دی مارتزیو، روزنامه نگار ایتالیایی گفت که سران این باشگاه علاقه زیادی به جذب ناواس دارند و این دروازه بان در این باشگاه بسیار محبوب است.

سران ناپولی مذاکراتی را برای جذب کیلور ناواس دروازه بان پاری سن ژرمن آغاز کردند.


سرویس خبر شماره: 1836861
14 آگوست 1401 @ 12:35 بعد از ظهر |
2K امتیاز خبر|

0نقطه نظر