جشن صعود تیم جوانان در ورزشگاه ملی تایلند

تیم ملی زیر 17 سال ایران برای شرکت در رقابت های مقدماتی جام ملت های آسیا و جام جهانی عازم تایلند شد.

جشن صعود تیم جوانان در ورزشگاه ملی تایلند

جمعه 26 خرداد
ساعت 17:30 ایران – افغانستان (ورزشگاه راجامانگالا)


سرویس خبر شماره: 1942197
16 ژوئن 1402 ساعت 09:46
2.4K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

رقابت های جام ملت های نوجوانان آسیا و مقدماتی جام جهانی با حضور 16 تیم در 4 گروه 4 تیمی در تایلند آغاز می شود. در پایان مرحله گروهی تیم های اول و دوم هر گروه به مرحله یک چهارم نهایی و تیم های برنده مرحله یک چهارم نهایی جواز حضور در جام جهانی را خواهند داشت. این مسابقات تا مشخص شدن دو تیم فینالیست به صورت حذفی ادامه خواهد داشت و تیم های بازنده به طور مشترک در مرحله نیمه نهایی سوم خواهند شد و به نوعی می توان گفت این مسابقات بازی رده بندی نخواهد داشت. برنامه بازی های تیم ملی نوجوانان در مرحله گروهی مسابقات را مشاهده می کنیم:

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم جوانان ایران که آخرین تدارکاتش برای حضور شایسته در این رقابت ها انجام دو بازی دوستانه مقابل عربستان در امارات بود، راهی بانکوک شده است. او گفت؛ در صورت عدم وجود مشکل خاصی، تیم جوانان ایران به عنوان یکی از چهار سهمیه فوتبال آسیا برای حضور در جام جهانی جوانان به فیفا معرفی می شود.

پنجشنبه 1 ژوئیه
ساعت 17:30 ایران – کره جنوبی (ورزشگاه لئو)

1883826



مجله اخبار فوتبال داخلی

مسابقات مرحله گروهی جوانان با بازی با افغانستان آغاز می شود. روی کاغذ این دیدار آسان ترین بازی برای تیم جوانان ایران است. البته دست کم گرفتن حریف در این بازی به ضرر ایران تمام می شود و حتی ممکن است نتیجه معکوس داشته باشد. جوانان ایران با کسب سه امتیاز این بازی می توانند به مصاف قطر روز دوشنبه آینده در ورزشگاه ملی تایلند امیدوار باشند و در صورت تکرار دومین برد این بازی، صعود از مرحله گروهی قبل از بازی سوم قطعی شود. ایران پنجشنبه هفته آینده در فینال و سخت ترین بازی گروهی به مصاف کره جنوبی می رود.

دوشنبه 29 ژوئن
ساعت 17:30 ایران – قطر (ورزشگاه راجامانگالا)