حاج صفی 90 دقیقه برای تیم ملی آماده بود (تصویر)

یاران حاج صفی و محمدی که هفته گذشته با غلبه بر المپیاکوس شانس قهرمانی در سوپرلیگ یونان را از دست دادند، امید زیادی به پیروزی مقابل پاناتینایکوس و اول شدن در بازی یکشنبه شب داشتند، اما هنوز نتوانسته اند به این رقابت ها دست پیدا کنند.

کاپیتان تیم ملی ایران در جریان تساوی تیمش مقابل پاناتینایکوس حضور کامل داشت.

حاج صفی 90 دقیقه برای تیم ملی آماده بود (تصویر)

میلاد محمدی دیگر بازیکن ایرانی الف. کی آتن که هنوز بعد از جام جهانی 2022 بازی نکرده است، فرصت بازی مقابل پاناتینایکوس را نداشت و برای سومین هفته متوالی روی نیمکت نشست.



مجله اخبار فوتبال داخلی

دفاع چپ ایرانی احسان حاج صفی ع. کی آتن که در 13 هفته اخیر سوپرلیگ یونان در این تیم حضور داشت، تا پایان بازی مقابل پاناتینایکوس در زمین بود و بیست و یکمین بازی فصل خود را در این رقابت ها انجام داد و حالا باید به میدان برود. آماده حضور در اردوی تیم ملی


سرویس خبر شماره: 1896705
29 مارس 1401 ساعت 03:04
577

0نقطه نظر

اپورتونیسم بزرگ الف. آ. K برای قهرمانی؛

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در مهمترین دیدار هفته بیست و هفتم سوپرلیگ یونان تیم فوتبال آ.یون. آتن در حالی که احسان حاج صفی را در ترکیب و در سمت چپ خط دفاعی و میلاد محمدی را مانند دیدارهای گذشته روی نیمکت داشت، از ساعت 23 عصر یکشنبه در ورزشگاه آژاسوفیا به مصاف رهبر پاناتینایکوس رفت.

تیم فوتبال A. A. آتن با تساوی بدون گل در خانه مقابل پاناتینایکوس که سومین تساوی آنها در این فصل بود، با 60 امتیاز در رده دوم جدول سوپرلیگ یونان باقی ماند و نتوانست فاصله دو امتیازی خود را با حریف اصلی خود کم کند.

1834046