عربی، موتور هدف شمس آذر برای غلبه بر سرنوشت


سرویس خبر شماره: 1987387
25 دسامبر 1402 در 6:37 ب.ظ.
522 امتیاز خبر

1نقطه نظر

شمس آذر با ستاره های ناشناخته خود در این فصل شگفتی بزرگی را رقم زده است و امیدوار است در ادامه فصل از شرایط به نفع خود استفاده کند.

عربی، موتور هدف شمس آذر برای غلبه بر سرنوشت

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دومین پیروزی متوالی و این بار مقابل نساجی قائمشهر حالا شمس آذر را در رده بندی تک رقمی می کند تا به این ترتیب به هفتمین دیدار بدون شکست خود ادامه دهند.

شمس آذر که به عنوان قهرمان لیگ آزادگان جواز حضور در لیگ برتر را کسب کرده بود، لیگ بیست و سوم را با کسر سه امتیاز آغاز کرد. با این حال آنها به تدریج توانسته اند پتانسیل خود را نشان دهند و اکنون با کسب 16 امتیاز در طول مسابقات از برخی مدعیان بالاتر هستند.

این در حالی است که شمس آذر با تدابیر مدیریتی شهاب زندی یکی از ارزان ترین تیم های این فصل محسوب می شود و بیشتر ستاره های این تیم در سطح اول فوتبال ایران شناخته شده نبودند. یکی از این بازیکنان که این روزها در تیم شمس آذر می درخشد، علی اصغر عربی است. شمس آذر هافبک فنی که فصل گذشته یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان این تیم در راه صعود به شمار می رفت، در این فصل با به ثمر رساندن 2 گل و 3 پاس گل و تاثیرگذاری بر سه گل دیگر این تیم نقش اول را برای سبزپوشان ایفا کرد. .

1967499

اعرابی که فصل گذشته در آستانه انتقال به مس رفسنجان بود پس از درخشش خود به جمع شاگردان سعید ظهیقی بازگشت تا اکنون به عنوان بازیکن اعتماد کامل کادرفنی را جلب کند.یکی از تاثیرگذارترین اعضای این تیم تیم

شمس آذر بازیکن فنی و گلزن تیمش با اشاره به دیدار حساس این هفته تیمش مقابل نفت آبادان گفت: خوشبختانه هفته گذشته توانستیم سه امتیاز مهم را بگیریم. البته بازی با نفت آبادان هم برای ما اهمیت زیادی دارد. می خواهیم به جاه طلبی خود ادامه دهیم و امیدواریم با حمایت هواداران و تلاش اعضای تیم به نتیجه مطلوب در این دیدار برسیم. خوشحالم که در دیدار مقابل نساجی موفق به گلزنی شدم و سعی می کنم بهترین عملکردم را در راستای اهداف این تیم به نمایش بگذارم و امیدوارم در پایان بازی اتفاقات خوبی برای شمس آذر و همه اعضای تیم بیفتد. . فصل

مجله اخبار فوتبال داخلی