حسینی می خواهد پایش را تکان دهد (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، غیبت صادق محرمی به دلیل محرومیت خلیل زاده و انتقال شجاعانه او به سمت راست خط دفاعی باعث شد تا سید مجید حسینی پس از دو سال و پنج ماه در بازی اخیر ایران مقابل کره جنوبی به تیم ملی بازگردد. البته بازگشت او به جمع 11 بازیکن برتر با بدشانسی و باختش در این بازی همراه بود.


سرویس خبر شماره: 1816874 |
06 فروردين 1401 ساعت 21:27 |
25,988 امتیاز خبر|

3نظرات

لژیونر ایرانی کایسری اسپور به دنبال تثبیت جایگاه خود در تیم ملی است.

این مدافع 90 دقیقه مقابل کره جنوبی در مرحله نیمه نهایی مقدماتی جام جهانی و در 4 بازی مقابل امارات، کره جنوبی، لبنان و سوریه احتمالا در بازی بعدی مقابل لبنان به میدان رفت. از ابتدا به میدان بروید

حسینی امروز در تمرین تیم ملی در مشهد با سایر بازیکنان با روحیه بالا کار خود را انجام داد و امیدوار است اسکوچیچ دوباره به او اعتماد کند تا بتواند با عملکردی بهتر از کره جنوبی به جایگاه ثابتی دست پیدا کند و همین کار را انجام دهد. این روند را تا جام جهانی 2022 ادامه دهید.



مجله اخبار فوتبال داخلی

سید مجید حسینی که فصل خوبی را در کایسری اسپور سپری می کند و به یکی از اعضای ثابت این تیم تبدیل شده است، پس از روی نیمکت آمدن دراگان اسکوچیچ روی نیمکت تیم ملی شانس حضور در ترکیب اصلی را نداشت. کره جنوبی و اکنون او در تلاش است تا این موقعیت را حفظ کند.