علامت سوال بزرگ پرسپولیس در سال 1401 (عکس)

سیدجلال که در لیگ شانزدهم حضور داشت و در حالی که برانکو ایوانکوویچ علاقه ای به جذب او نداشت، با علی اکبر طاهری به توافق رسید و پس از عقد قرارداد، بازیکن فیکس پرسپولیس شد و بازوبند کاپیتانی را به برانکو بست. فصل با ایوانکوویچ بیش از 100 بازی انجام داد.

یحیی که در اوایل کارش در پرسپولیس با اضافه کردن جواد کاظمیان، مهرزاد معدنچی و مهدی مهدوی کیا انتقادات زیادی را به دنبال داشت و حتی شکل خداحافظی مهدوی کیا یکی از دلایل جدایی او بود، این بار محتاط تر به نظر می رسد. اینکه سیدجلال را در دو سال اخیر نگه داشته است نشان از این تغییر دارد.

با این حال، اگر سیدجلال بهترین بازیکن 6 سال اخیر پرسپولیس نباشد، یکی از سه بازیکن کلیدی سرخپوشان خواهد بود و اگر تصمیم نهایی به جدایی او در پایان فصل منتهی شود، دوران جدیدی رقم خواهد خورد. دفاع سرخپوشان از پرسپولیس آغاز خواهد شد. پرسپولیس در سال های اخیر کمترین گل را از سیدجلال دریافت کرده است، در حالی که قبل از حضور سیدجلال، خط دفاعی این تیم روزهای متزلزل، اشتباه و ناامیدکننده زیادی را پشت سر می گذاشت و حالا هواداران این تیم بیم آن دارند که جدایی سیدجلال دوباره در این فصل آغاز نشود. . با این حال این دوره به طور طبیعی پیش خواهد آمد و آمار این فصل می تواند زنگ خطری جدی برای کادرفنی و مدیریت باشگاه باشد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

تمدید قرارداد سیدجلال حسینی یا جدایی او از پرسپولیس بزرگترین علامت سوال سرخپوشان در سال جدید خورشیدی است.

او در 40 سالگی همچنان یکی از بازیکنان مورد استفاده یحیی است و حتی فصل گذشته 6 گل با پیراهن پرسپولیس به ثمر رساند. اما حالا قرارداد او رو به پایان است و در فاصله چهار ماه تا پایان فصل هنوز مشخص نیست یحیی گل محمدی چه تصمیمی در خصوص کاپیتان تیمش گرفته است.


سرویس خبر شماره: 1816877 |
06 فروردين 1401 ساعت 21:48 |
24,886 |

5نظرات

یحیی با سیدجلال چه می کند؟

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سیدجلال حسینی هشتمین فصل حضور خود در پرسپولیس را در حالی سپری می کند که در این سال ها توانسته چندین رکورد فردی را به نام خود ثبت کند. از مسن ترین کاپیتان، قهرمان، بازیکن دربی، گلزن و… که همگی در شرایطی هستند که کاپیتان شماره چهار قرمزها همیشه از نظر نظر در جایگاه فوق العاده ای قرار داشته است.