حمله تارتار به چند مربی!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مهدی تارتار محروم از حضور در زمین مسابقه در ورزشگاه فولادشهر در میکس زون حاضر شد تا با خبرنگاران گفتگو کند. او در اوایل صحبت هایش درباره این بازی صحبت کرد و از عملکرد تیمش تمجید کرد، اما خیلی زود بحث به جایی رسید که او می توانست نظرش را بگوید.

سرمربی ذوب آهن مدعی است برخی مربیان ارتش مجازی تشکیل داده اند تا دیگران را مقصر ناکامی های احتمالی خود بدانند.


سرویس خبر شماره: 1823562 |
19 ارديبهشت 1401 ساعت 22:11 |
948 امتیاز خبر|

0نظرات

ارتش مجازی برای تهمت تشکیل داد.

ما در نیمه اول بهتر بودیم و پرسپولیس در نیمه دوم
* نظرت در مورد بازی چیست؟
بازی فوق العاده بود. در نیمه اول می توانم بگویم بازی کاملا به نفع ما بود و می توانستیم نیمه اول پرسپولیس را تمام کنیم و بچه ها واقعا تاکتیکی و خوب بازی کردند و از آنها تشکر می کنم. در نیمه دوم خوب بازی کردیم و موقعیت خوبی داشتیم که بعد از آن گل تساوی را به ثمر رساندیم. این طبیعی است که پرسپولیسی که برای قهرمانی هم قسم خورده بود روحیه بدهد. در نیمه دوم وضعیت او از نظر روحی بهتر شد. تغییراتی که انجام دادند شرایط را بهتر کرد و پرسپولیس در نیمه دوم وارد بازی شد. ما منطقی دفاع کردیم و چنین موقعیتی ندادیم و آنها چند موقعیت نیمه و نیمه داشتند. در مجموع فکر می کنم به خصوص در نیمه اول مستحق برد بودیم و پرسپولیس در نیمه دوم بهتر بود.

** برخی مربیان ارتش مجازی ایجاد کرده اند
* آیا این وضعیت درست می شود؟
نه نه! من فکر می کنم برخی از مربیان یک ارتش مجازی ایجاد کرده اند. از چند مربی نام نمی برم. شیطنت می کنند و جلو می دوند که نشود، نشود، ما می گوییم جایش داده و ما [قهرمان] ما نداریم. من نام نمی برم، آنها واضح هستند. چه زمانی فضای مجازی تا این حد در برابر رقبای خود خشن بوده است؟ من هرگز چنین چیزی ندیده بودم و واقعا متاسفم برای فردی که با کرامت انسانی کار می کند. نه من و نه اون زحمتکش. شرم شوخی نیست و باید بهای آن را بپردازند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

من باید یحیی را شکست دهم تا جای او را بگیرم
* آیا کادرفنی و بازیکنان همگی می توانند تصمیم بگیرند که کمتر کار کنند؟
ببینید اگر بخواهم به پرسپولیس بروم باید یحیی توانا را شکست دهم. او مربی بزرگی است و به او افتخار می کند. اگر بخواهم به پرسپولیس بروم که نسبت به آن تعصب دارم و زمانی که تیم ندارم، گفتم در پرسپولیس بازی کردم و طرفدار آن هستم. اما الان تیم من ذوب آهن است و باید با این تیم پرسپولیس را شکست دهم و نمی توانم بگویم پرسپولیس را بیشتر از خودم دوست دارم. منطقی است و من باید یحیی را شکست دهم تا جای او را بگیرم. روح بیمار که ما را قضاوت می کند امشب نمی خوابد و تاوانش را خواهد داد.

حاتمی گفت من قصدی ندارم و بگذار بروم
* فرزاد حاتمی هم استوری گذاشت. در مورد او چه فکر می کنی؟
ببینید من باید به کادرفنی پرسپولیس، آقایان یحیی گل محمدی و مطهری بگویم که ما سابقه همکاری داریم، خسته نباشید. حمید مطهری همبازی من بود و در راه آهن کار می کردیم. خداییش خوب و سالم کار میکنن فرزاد حاتمی را دارم با پیام هایش که از من اجازه می گیرد. نه الان، دو سال پیش که چیزی گفت. پیغام گرفتم که از من اجازه خواستی. دیروز یک پیام رد و بدل کردیم و او گفت من هیچ قصدی نداشتم و سوء تفاهم شد و من هم همین ذهنیت را داشتم اما می دانم که شما انسان پاکی هستید. او همچنین یک استوری منتشر کرد. من با فرزاد کاری ندارم، بعضی ها در خانه نشسته اند و او را می بینند. اینها منسوخ شده اند و همه آنها را می شناسند. برخی افراد بی دین و معتقد هستند.

آنهایی که تهمت زده اند امشب چگونه می خوابند؟
* قبل از این بازی حرف و حدیث ها زیاد بود. شما چی فکر میکنید؟
می خواهم بدانم همه کسانی که به من تهمت زده اند، همه آنها که ناعادلانه از من انتقاد کرده اند چگونه می خوابند؟ من نبخشیدم و همه را از بالا به خدا واگذار کردم. در این دنیا جواب می گیرند، دنیا ثواب دارد. آقا وقتی میای تهمت میزنی و تو پست اینستاگرام پسرم مینویسی حرومزاده. برام خیلی سنگینه کم کم برداشتم و در دهان بچه هایم گذاشتم و نان حلال گرفتم. همه مرا می شناسند. شما که تهمت میزنی باید بپردازی در تیم هایی کار کردم که پتانسیل نداشتند، همیشه تیم های انتهای جدول را به من می دادند و من با کمک همکارانم آنها را به وسط جدول رساندم. چطور امیدواری؟ این توانایی من و تیمم است که پرسپولیس را سه بار، استقلال و سپاهان را دو بار شکست دهیم. این نقطه قوت ماست، ما فقط خودمان را داریم و فقط با کیفیت کارمان کار می کنیم و هر سال در حال پیشرفت هستیم. بخاطر کار سالم خداوند همیشه مواظب بنده پر تلاش خود است.

* نظرت در مورد هواداران چیست؟
خیلی خوشحالم و از هواداران تشکر می کنم و آنها قدم به قدم از تیم رقیب حمایت کردند. امیدوارم پروتکل ها را رعایت کنند و همیشه شاهد حضور هواداران باشیم.