بمب بایرن؛ آیا ستاره لیورپول جایگزین لوا خواهد شد؟

به گزارش اسکای اسپورت، بایرن مونیخ علاقه مند به جذب سادیو مانه است.

از سوی دیگر، حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ، امروز در مصاحبه ای درباره یک سورپرایز تابستانی صحبت کرد. او گفت: “اجازه دهید این شگفتی باشد، اما باید ببینیم چه چیزی ممکن است و چه چیزی نیست. ما ایده های خلاقانه ای داریم، اما می توانیم در تابستان در مورد آن صحبت کنیم.”

در هفته های اخیر شنیده ها حاکی از آن است که بایرن مونیخ در نقل و انتقالات تابستانی هدف بزرگی نخواهد داشت و از نظر منطقی تنها قصد دارد نقاط ضعف شاگردان یولیان ناگلزمان را جبران کند. با این حال، با نزدیک شدن به تابستان، احتمال جدایی رابرت لواندوفسکی افزایش می یابد. اتفاقی که اگر بیفتد، بایرن را به دنبال جایگزینی مناسب برای ستاره لهستانی خواهد کرد.


سرویس خبر شماره: 1823567 |
19 ارديبهشت 1401 ساعت 22:43 |
39,819 |

9نظرات

با این تفاسیر به نظر می رسد در صورت جدایی لواندوفسکی بایرن مونیخ قطعا به سراغ نام بزرگی خواهد رفت. اسکای اسپورت با انتشار گزارشی مدعی شد که بایرن مونیخ قصد دارد سادیو مانه را به خدمت بگیرد. بر اساس این گزارش، اظهارات حمیدزیچ به طور مستقیم با علاقه بایرن برای جذب سادیو مانه مرتبط است. هیچ مذاکره مستقیمی بین بایرن مونیخ و لیورپول صورت نگرفت اما اخیرا حسن صالح حمیدزیچ با مدیر برنامه های ستاره سنگالی دیدار کرد که یکی از موضوعات گفتگو سادیو مانه بود.



مجله اخبار فوتبال خارجی