خبر خوب برای استقلالی ها/ انسداد اروپا برطرف شد!



یکی از مهم ترین دغدغه های باشگاه استقلال برای اخذ مجوز حرفه ای تسویه حساب با طلبکاران خارجی بود. البته در مورد ریکاردو ساپینتو و عزیزبک امانوف از آنجایی که این پرونده تجدیدنظرخواهی شد و استقلالی ها بابت رقم مورد نظر خود شکایت و دفاعیات جدیدی ارائه کردند، پرونده این فصل به لیگ قهرمانان اروپا نمی رسد و تاریخچه فینال حکم این دو نفر احتمالا تابستان امسال صادر خواهد شد اما ساپینتو دستیاران ریکاردو تصمیم قطعی گرفتند که مطالبات آنها قبل از عید نوروز پرداخت شده است.

دقایقی پیش مطلع شدیم که مذاکرات استقلال با سانتا کلارای پرتغال مبنی بر پرداخت از سوی محمد محبی به دلیل حضور در لیگ بیست و دوم با آبی ها نیز به نتیجه رسید و موضوع حل شد.

مشخص است که پیگیری های علی خطیر در هفته اول سال جدید و کسب اعتبار قبل از فرا رسیدن سال 1403 منجر به حل ماجرا شد و آن طور که پیداست استقلال اکنون شاهد رفع بسیاری از مشکلات از سر راه خود است. .

با این اوصاف، بعید به نظر می‌رسد که مشکل بدهی استقلال در تاریخ 20 فروردین ماه وجود داشته باشد، زیرا مدارک آن آماده شده و قرار است به کمیسیون مجوز حرفه‌ای ارائه شود. با توجه به قانونی بودن و تکمیل تمامی مراحل پیش بینی شده از سوی فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا به قول استقلالی ها مشکل دیگری پیش نخواهد آمد.

بیشتر بخوانید: شمارش معکوس برای 11 آوریل; دردسر بزرگ استقلال به خاطر سند ورزشگاه!



سرویس داخلی اخبار فوتبال