خبر خوش برای پرسپولیس در آستانه بازی با هواداران/ آمار گل محمدی امیدوارکننده است.

در آستانه بازی پرسپولیس و هوادار شاید باید به این نکته امیدوارکننده برای سرخپوشان اشاره کرد که یحیی گل محمدی آمار خوبی برابر دستیاران سابق خود داشت و شکستی را در فصل جاری نمی شناخت.

تیم های پرسپولیس و پکان تهران از ساعت 15:30 در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند. نیمه اول این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید و تیم ها با همین نتیجه به رختکن رفتند. در نیمه دوم تلاش دو تیم برای گلزنی ناکام ماند تا در نهایت مجتبی حسینی و یحیی گل محمدی به تقسیم امتیازات رضایت دادند. خیلی ها دلیل تساوی بدون گل یحیی گل محمدی مقابل دستیار سابقش را به دلیل تعلیق طولانی مدت مسابقات لیگ برتر به دلیل جام جهانی قطر می دانستند.

تساوی مقابل دستیار سابق در هفته 13

با درخشش سعید صادقی مقابل تیمی آرام الهام بخش 3 شکست

حالا به نظر می رسد این آمار برای هواداران پرسپولیس در آستانه دیدار هواداران نویدبخش است. یحیی گل محمدی در این فصل از دستیاران سابق خود 8 گل زده، 2 گل دریافت کرده و 7 امتیاز کسب کرده است.

دیدار دو تیم پرسپولیس و هوادار در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر دوشنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

پرسپولیس در هفته پنجم لیگ برتر خلیج فارس میهمان هواداران بود. قرمزهای پایتخت پس از دو برد متوالی لیگ برتر مقابل هواداران صف آرایی کردند و موفق شدند این بازی را نیز ببرند. ستاره این دیدار سعید صادقی بود که یک گل زد و یورگن لوکادیا دیگر گل پرسپولیس را به ثمر رساند. تک گل یاران را داریوش شجاعان از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند اما یحیی گل محمدی موفق شد دستیار سابق خود ساکت الهامی را شکست دهد.

این خبر را نیز بخوانید: واکنش شدید پرسپولیس به ادعای قائم مقام استقلال; ما داوری را باختیم، بعد بقیه شوخی می کنند!



سرویس داخلی اخبار فوتبال

پیروزی پر گل مقابل نساجی مازندران

نساجی مازندران در هفته پانزدهم مقابل حمید مطهری به صورت تهاجمی مقابل پرسپولیس صف آرایی کرد. نساجی مازندران گل خورد و خیلی سریع جبران کرد، شاید اگر احمد موسوی خوش شانس بود و ضربه او با واکنش دیدنی دانیال اسماعیلی فر مواجه نمی شد، شمال گل دوم را به ثمر می رساند، اما پرسپولیس موفق شد 5 گل به نساجی بزند. مازندران در بهترین عملکرد فصل خود و قهرمان نیم فصل شد.