خط خونی یحیی انتخاب کامل/عجیب سرمربی پرسپولیس و آخرین اعتماد هواداران!

او در آخرین تیم خود، میانگین هر 300 دقیقه یک بار را کسب کرد و این یکی از بهترین بخش های دوران حرفه ای کاسیانو است! علاوه بر این، او پیر است و با توجه به اینکه پرسپولیس در نوع خود به یک تیم قدیمی تبدیل شده است، این وضعیت را برای پالشوها بدتر می کند.
طبیعتا خرید بازیکن خارجی ضعیفی که در این شرایط اقتصادی مستلزم صرف ارز است برای هر مربی امتیاز منفی محسوب می شود اما ماجرای یحیی گل محمدی بدتر از اینها به نظر می رسد. در واقع خط این مربی پر است و شانسی برای تکرار اشتباهات قبلی ندارد. یحیی تاکنون خریدهای بدی انجام داده است و این قانون به ویژه شامل بازیکنان خارجی با امضای این مربی می شود. اوساگونا بازیکن ضعیفی بود، استوکس حواشی زیادی داشت، منوچهر صفروف و وحدت حنانوف مورد استفاده قرار نگرفتند، شیرزد تمیروف هم نتوانست انتظارات را برآورده کند. این 3 نفر آخر هنوز قرارداد دارند و در تیم می مانند. در چنین شرایطی اگر دوباره مجبور به خریدهای بد در خارج از کشور شود، صدای اعتراض بلند می شود. امیدواریم کاسیانو و دیگر بازیکن مد نظر یحیی پاسخ دهند و او را پاک کنند وگرنه خواهید دید که این بار سیل انتقادات به این راحتی قطع نمی شود.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

مدت هاست بحث جذب 2 مهاجم خارجی پرسپولیس برای تکمیل مراحل نقل و انتقالات مطرح شده و حالا به نظر می رسد یکی از آنها به مرحله نهایی رسیده است. وقتی صحبت از کاسیانوی 33 ساله شد، باشگاه ارز لازم را برای جذب او فراهم کرد. این بازیکن در باشگاه ویزلا پرتغال عضویت دارد و به نظر می رسد پرسپولیس برای دریافت رضایتنامه باید 200 هزار دلار کمتر از دستمزدش بپردازد. این در حالی است که بسیاری از رسانه ها رکورد و کیفیت کاسیانو را با تردید تماشا می کنند.